Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri hatt mannen med meg til jm, da har liksom vært «mi» tid. Første timen går helst til å snakke om forventninger og generell informasjon om mat og livsstil i svangerskapet og sånne ting. Blir og forsiktig ymtet frampå om tidligere seksuelle misbruk og sånn. Er i tillegg fortsatt litt tidlig så ikkje sikkert ein får hørt noko hjertelyd på første timeHei! Skal på første jordmortime neste uke og lurer på hva man går gjennom? Hadde dere med samboer?
Jeg hadde med mannen på nesten alle timer hos jordmor. Han syntes det var koselig å være med, og jeg syntes det var veldig greit å være begge to- det er tross alt et felles prosjekt selv om den ene gjør jobben de 9 første mnd Men det er klart at det er smak og behag for hvert enkelt par.Hei! Skal på første jordmortime neste uke og lurer på hva man går gjennom? Hadde dere med samboer?
Har aldri hatt mannen med meg til jm, da har liksom vært «mi» tid. Første timen går helst til å snakke om forventninger og generell informasjon om mat og livsstil i svangerskapet og sånne ting. Blir og forsiktig ymtet frampå om tidligere seksuelle misbruk og sånn. Er i tillegg fortsatt litt tidlig så ikkje sikkert ein får hørt noko hjertelyd på første time
Jordmor pleie bruke doppler for å høre hjertelyd. E ofte jordmødre som tar ultralyd og, men dette er oftest på sjukehus og dei e vel videreutdanna til det.Skal ikke ha noe ultralyd enda, men hun har kanskje annet apparat man kan høre hjertelyd med?