Første jordmortime

Missy

Glad i forumet
Når har dere første jordmortime? Ved forrige graviditet var den i uke 24 (mener det er vanlig i Bergen) og nå er den plutselig i uke 18?

Bare ble litt overrasket nå når jeg åpnet innkallelsen:)
 
I uke 20!
 
Jeg skal neste uke. Da er jeg 16 uker:)

Tok første kontroll hos lege og fikk beskjed av jordmor om at de satt opp en kontroll rundt uke 16:)
 
Fikk innkalling til rundt uke 18. Gjør ikke noe med en ekstra time, siden jeg satser på at jeg får timer til de normale ukekontrollene også
 
Jeg hadde i uke 24 var det vel med førstemann. Tenkte å ringe å bestille tid når jeg har fått innkallelsen til oul. Så får jeg høre hva jordmor sier når jeg ringer:)
 
Var til lege i uke 10 og jordmor i veke 16. Var jordmor selv som foreslo det. Jeg hadde egentlig tenkt på veke 24.
 
Hadde i uke 11.
 
Skal når jeg er 18 uker. Hun ville ha meg inn før jeg skulle på oul. Skal høre med henne da om nårtid jeg skal på neste. Men regner med i uke 24 :)
 
Skal på tirsdag. Er da 13+5 :)
 
Trodde også det var 24 men når jeg ringte sa hun mellom uke 12 og 16, selv om jeg hadde vært hos fastlegen:) dette er også i Bergen. Jeg ringte litt for sent siden jeg trodde uke 24 så jeg har fått når jeg er i uke 18:)
 
Back
Topp