Første jordmortime

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Skal faren være med dere på den?

Kjæresten min sier at han har veldig lyst til å være med (noe som gleder meg stort), men vet ikke om det er vanlig jeg?

Jeg skal aleine, fordi det ikke passer han å få fri. Men tror ikke det er noe som er mer vanlig enn annet..

Ja, det skal min samboer.
Det er vanlig at dem er med :-)

Superkoselig at han vil, ta ham med:)

Min mann skal også være med!

Tror min var med på alle jordmortimer sist :) nesten alle i alle fall.

Mannen min var med sist svangerskap. Var veldig koselig å ha han med siden det da var vår første :) Denne gangen går jeg alene :)

Skal på første time i morgen, og jordmora ville jeg skulle komme alene første gang:)

Han min er så overlykkelig og glad, at jeg tror han blir skuffet om han ikke får med seg alle ;-p

Sist svangerskap var mannen kun med på ultralyd. Slik blir d nok denne gangen også..
Tror ikke han har noe interesse av å bli med..

Min var med, han hadde veldig lyst! Og synst det var stor stas å høre hjertelyd:)

Hva gjør de egentlig på den første timen? Skal til legen nå på mandag for første svangerskapskontroll.

Antar han ikke rekker det.
Men er han hjemme er han med på kontroller, da har han jo fri hele dagen uansett.

Skulle ønske min hadde vært med, men alt til nå har havnet når han har vært borte på jobb. :( håper det på et eller annet punkt vil passe slik at han er med. <3

Mannen vil være med på alt av sånt, men har en sjef med temmelig gammeldagse holdninger til barn og "kjerringer", så der er det null forståelse å hente, og heller ikke rom for å få fri..

Han var med én gang, resten tok jeg alene. Jeg sa han kunne bli med, men sa at det egentlig ikke var nødvendig for han. Ville egentlig være alene hos jordmor så jeg kunne snakke om hva jeg ville, så var han heller med til lege, der vi fikk UL hver gang.

Back
Topp