Første jordmortime

Toromor

Glad i forumet
I dag var jeg på første time hos jordmor (vært hos lege tidligere da). Hun var superkoselig, og tok seg god tid. Målte magen for første gang, og den lå akkurat på streken, så det kunne ikke blitt mer normalt :) hun strevde kjempelenge med å få målt hjertelyden, for snuppa snurret og sparket hele tiden. Jordmora bare lo, og sa at hun kjente godt sparkene ;)

Hørtes ut som en god opplevelse :) Har også en jordmor jeg liker godt! Det har veldig mye å si :)

Forrige svangerskap var jordmoren min nesten alltid sykemeldt, mange vikarer og utsettelser. Det var ikke så kjekt. Men hun var hyggelig når hun var der da :) Denne gangen går jeg til en annen!

haha, kan jeg spørre hvordan?

Hehe.. Hun er rundt 55 år, virker ganske koslig ved første møte, men.. Hun leker psykolog, hva føler u om ditten og datten.. Hva tenker du om slik og sann, vanskli å forklare for det er noe med toneleia i stemmen hennes :p så har ikke hun peiling på noe, spør du om noe så får du sånne halveis svar som gjør at du blir ti ganger mer bekymret! Veldi vanskli å forklare for hun må nesten bare oppleves :p dei fleiste som går me henne føler de sånn :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe.. Hun er rundt 55 år, virker ganske koslig ved første møte, men.. Hun leker psykolog, hva føler u om ditten og datten.. Hva tenker du om slik og sann, vanskli å forklare for det er noe med toneleia i stemmen hennes :p så har ikke hun peiling på noe, spør du om noe så får du sånne halveis svar som gjør at du blir ti ganger mer bekymret! Veldi vanskli å forklare for hun må nesten bare oppleves :p dei fleiste som går me henne føler de sånn :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe uff! Mye rart der ute! :-p

Back
Topp