Første jordmortime

Ja da har man vært på første jordmortime i dag. Har ei livmor som tilsvarer uke 20, for den nådde navelhøyde. Hjertelyden var fin.. Når jeg og sambo gikk til bilen så sa vi begge at det hørtes ut som 2 hjertelyder, en på hver side av magen.. Men det trenger jo ikke å være 2. Og mensdatoen er sikker...
Hun prøvde å ringe sykehuset for å få tidligere ul, men de har ikke tid..
Men jeg har snakket med legen og hun skulle sende henvisning til gynsenteret..

Ja det er spennende.. Men både jeg og sambo snakket i går kveld når han kom fra jobb om at vi egentlig ikke skjønte så mye av det jm sa. Hun både bekreftet og avkreftet at det var to.. Hun sa liksom at det var to og at det liksom ikke var to. Hva skal man tro da?? Sambo sa også at hvis vi ikke får henvisning til privat ul så betaler vi de 700 kronene det koster. Koster 54 kr med henvisning.. SÅ man får bare se hva som skjer.. Klarer liksom ikke å vente helt til 18 mars selv om det ikke er lenge til. Men nå skjønner vi ingenting liksom..

Skal oppdatere dere og så skal jeg prøve å bli bedre kjent med dere, må bli flinkere å være her inne :)

Jeg som den nysgjerrige sjelen jeg er hadde løpt rett til privat ul hehe! helt enig med deg at det er lenge å vente til 18 mars. Tenk om det bor 2 i magen:)

Hadde heller ikke klart å vente til oul :) Så spennende da :D

Back
Topp