Første jordmortime idag

stripen

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Oktobergull 2022
veldig spent, føler jeg har så mye å spørre om og snakke om. Er i strålende form da, bare litt trøttere på kveldene og tisser mer enn ellers.

Alt føles jo litt skummelt fordi jeg aldri har vært gravid før..... Men gleder meg til denne timen. Håper jeg får en hyggelig en.

xsmile3xsmile3

veldig spent, føler jeg har så mye å spørre om og snakke om. Er i strålende form da, bare litt trøttere på kveldene og tisser mer enn ellers.

Alt føles jo litt skummelt fordi jeg aldri har vært gravid før..... Men gleder meg til denne timen. Håper jeg får en hyggelig en.

xsmile3xsmile3
Lykke til :)

Så heldig du er! Første JMtime er ikke før uke 16 i min kommune.. Men skal ha en legetime i uke 10, hvor vi har første ordentlige samtale om babyen, TUL, noterer det gravidskjemaet og tar alt av blodprøver :P Gleder meg til den!

Spennende! I min kommune har jordmorene et tiltak som heter frida eller noe. Det vil si at man har tidlig samtale rundt uke 8. Veldig informativt og et bra tiltak spesielt for de som er førstegangs. Jeg valgte å ikke gå siden jeg fødte for bare to år siden. Skal ha time i uke 12. Gleder meg:)

Lykke til! Jeg skal ikke til jordmor før uke 24. sånn er det å være annengangs :p Men har jo to ultralyder pluss skal ta en del prøver bl.a. Rhesustest før uke 24 så oppfølging er det nok av ;)

Møtte kjempe hyggelig dame og fikk masse svar på ting xsmile3:love2

Back
Topp