Første jordmortime i dag

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Skal dit nå kl 13. Blir spennende. Spent på om jeg får hun samme som sist eller en annen.

Helt ærlig så husker jeg ikke fra sist gang hva man gjør på første timen :p Så jeg er spent!

Jeg var også på min jm time i dag. Jeg valgte hu jeg hadde for 6 år siden med min sønn. Snakket om mat, medisiner, hørte hjertelyden <3, fikk noen brosjyrer, snakket om ungen min og om fødselen. Så neste time får hun papirene angående min fødsel med min sønn, så vi kan se hva som skjedde under den og hvorfor ungen min ikke kom ut :p etter 4 dager igangsetting. Er så redd for ks igjen.. Håper du får en fin opplevelse da :)

Jeg var også på min jm time i dag. Jeg valgte hu jeg hadde for 6 år siden med min sønn. Snakket om mat, medisiner, hørte hjertelyden <3, fikk noen brosjyrer, snakket om ungen min og om fødselen. Så neste time får hun papirene angående min fødsel med min sønn, så vi kan se hva som skjedde under den og hvorfor ungen min ikke kom ut :p etter 4 dager igangsetting. Er så redd for ks igjen.. Håper du får en fin opplevelse da :)
Skjønner at du er redd for ks ja. Krysser fingre for at du slipper det denne gangen :) var mye prating ja! Hun her virket veeeeldig opptatt av kosthold. Også blir det glukosebelastningstest for meg i januar.

Javel, hvorfor så opptatt av mat? Hva du spiste da eller?

Hva jeg spiste og hvor mye og hvor ofte. Og at det holdt med 1 måltid laks i uka.
Oi, woow.. Det var da litt i overkant.. Så mye var hun ikke på meg om mat. Men har ikke gått opp noe i svangerskapet ennå da..

Åå ja.. Da er det sikkert derfor.. Men noen er jo bare litt mer på enn andre.

Kom nettopp hjem fra min første time og har bare positivt å si. Følte meg ivaretatt og i motsetning til på legesenteret hadde hun god tid til meg og sjekket alt fra urin til blodlegemer og blodtrykk. Hun sjekket om legen hadde sendt inn papirene til sykehuset så man får innkalling til OUL osv., men NEI det hadde de ikke gjort (over en uke siden jeg var der), heldigvis ordnet hun opp i dette med engang :D

Kom nettopp hjem fra min første time og har bare positivt å si. Følte meg ivaretatt og i motsetning til på legesenteret hadde hun god tid til meg og sjekket alt fra urin til blodlegemer og blodtrykk. Hun sjekket om legen hadde sendt inn papirene til sykehuset så man får innkalling til OUL osv., men NEI det hadde de ikke gjort (over en uke siden jeg var der), heldigvis ordnet hun opp i dette med engang :D
Ja de har god tid, det er fint. Følte meg veldig ivaretatt jeg også, det er så veldig viktig altså.

Back
Topp