Første jordmorkontroll

Han er ikke med på vanlige kontroller nei :)

Min var med på den første kontrollen, men tror nok ikke han fikk så mye utbytte av å være der. Ble ikke snakket om så mye mer enn å fylle ut det skjemaet. Og så brukte de evig lang tid på å klare å ta blodprøver på meg, så ble en del venting.

Hadde første kontroll for en uke siden og var ikke i tankene at mannen skulle være med engang :facepalm: men han rakk aldri å være med på kontroll med nr 1 og med nr 2 så var han med en gang. Man følge ikke han fikk så mye ut av det :p dessuten så er han i pappaperm og har en liten snuppe å passe på :p

Jeg vet faktisk ikke. Tenker at det ikke er nødvendig, men at det kanskje er mer aktuelt senere i svangerskapet. Mannen blir med på alle UL og kontroller på sykehuset, for min del er det viktigast. Men han er som regel ganske ivrig på å være med ting, så han skal da få lov om han vil ;)

Dette er mitt 3.barn, men mannens første. Jeg vil gjerne ha ham med på det han kan bli med på. Tror han liker godt å være en del av det også. Siden jeg har vært mye kvalm har det vært en god trøst å ha ham hos meg også :Heartred

Han blir nok ikke med på alle, men de han har muligheten til. Første time hos jordmor var det greit at han ble med siden man går gjennom eventuelle arvelige sykdommer og sånn. Bare for å være sikker på at man har begges historie :happy:

Back
Topp