Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
På fredag som var hadde jeg første kontroll/jordmor time. Der vi fylte ferdig papirene og gikk igjennom alt av spørsmål osv. Jeg var akkurat i uke 12 da. Så jeg hadde jo håpet å få høre hjertelyd denne gang, dette fikk jeg ikke. Da jordmor mente det var tilig, MEN jeg fikk se lille på ultralyd, siden jeg forklarte jordmor at det føltes ut som det ikke var noe dær å ville vite om den var levende eller død rett å slett. Lille var værtfall helt levende å kunne se både hjerte å små armer å ben. Den rørte Masse på seg. Det var virkelig en morsom overraskelse å få mulighet til det!
Jordmor her er på sykestue/fødestua da vi ikke har sykehus så dem kan ta ultralyd men bruker det mest I forbindelse med fødsel for å se hvordan barnet ligger sa hun. Så hun kunne ikke se feks hvor morkake lå å sånneting da. Men var mer en nok å se at det var noe levende inni dær