første jordmor time :)

lillebolla

Betatt av forumet
En liten utblåsning :)

Har vært på første jordmor time idag, og må si jeg har fått en super jordmor.. veldig fornøyd etter første besøket isåfall :D

alt gikk supert, bortsett fra at hun ble litt bekymret for disse mange ubehagelige kynnerne med mensmurringer jeg allerede har begynt å fått (slet med de forrige svangerskap også, og fødte før termin).. :/

Fødte du veldig tidlig? Jeg begynte med kynnere i uke 25 sist.. Syns det var tidlig jeg..?

Så koselig! Godt du er fornøyd med jm. Jeg skal på første time på torsdag:) gleder meg:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Fødte du veldig tidlig? Jeg begynte med kynnere i uke 25 sist.. Syns det var tidlig jeg..?

Var liggende fra uke 34.. fødte uke 38.. fikk kynnere i uke 20 sist gang.. måtte inn i uke 24 sist med mistanke om at det var på gang.. men det stoppet,.. fra uke 34 så sank symfysemålet noen cm og jeg måtte en tur til ctg og ul.. så tydelige "tak" på ctg og fikk beskjed om å være rolig fram til uke 37 :)

Var liggende fra uke 34.. fødte uke 38.. fikk kynnere i uke 20 sist gang.. måtte inn i uke 24 sist med mistanke om at det var på gang.. men det stoppet,.. fra uke 34 så sank symfysemålet noen cm og jeg måtte en tur til ctg og ul.. så tydelige "tak" på ctg og fikk beskjed om å være rolig fram til uke 37 :)

Jeg blir også fulgt opp pga en konisering jeg hadde i 2005 og at jeg fødte i uke 36.. Spent på denne gangen.

Så bra du er fornøyd med jm ;)
Var ikke fornøyd med min da jeg gikk med første, så gikk kun til legen min sist.
Har hatt tidlige kynnere med begge mine, er super plagsomt :/.. Kjenner det er på gang denne gangen også..
Minsten ble født i uke 34+5, så er vel en fare for å føde før tiden denne gangen også (?)

Så bra du er fornøyd med jm ;)
Var ikke fornøyd med min da jeg gikk med første, så gikk kun til legen min sist.
Har hatt tidlige kynnere med begge mine, er super plagsomt :/.. Kjenner det er på gang denne gangen også..
Minsten ble født i uke 34+5, så er vel en fare for å føde før tiden denne gangen også (?)

Hvordan var/er dine kynnere?

Magen strammet seg og blir hard. Er ikke direkte vondt, men skikkelig ubehagelig. I lengden blir jeg "sliten" i magen. Her strammer det seg bare jeg støvsuger o.l.

høres akkurat ut som de jeg har, men jeg får ikke til å røre meg noe særlig når jeg får de, må helst sitte stille å vente til de går over.. kommer ofte når jeg bare ligger eller sitter her, og myye når jeg kjører bil...

Back
Topp