Første jordmor time unnagjort :)

Dutchy

Glad i forumet
Litt tidlig, men hadde lyst å prate med ho og at ho skulle fylle ut helsekortet istedenfor en ''fremmende'' lege på sjukehuset neste veke.

Ho kom på termin 28 april, mens eg trur det er 1 mai, spennende hva ultralyden syns. Fekk å prate om masse forskjellig, angster eg har men og om at eg er allerede glad i lille spiren vår.

Neste time blir nok rundt veke 12 :) Ho nevnte og at det blir nok en utfordring å gjemme magen min fram til veke 12 :P

De er så fine disse jordmødrene:) bra du hadde en fin opplevelse:) her må vi bestille time tidlig for å få snakke med jm før uke 24. Har bestilt og fikk i uke 8. Samme jm som jeg hadde forrige gang:)

Dei fleste er veldig snille ja :) Ho eg hadde med mine første to var ikkje noko mykje å skryte av. Var så lettet da vi "fekk" en ny jordmor her i bygda!

Så bra :) Jeg har bestilt time i uke 9. Hadde en tøff opplevelse forrige gang (ikke så tøff som din da...), og ønsker tett oppfølging :)

Har første time til mandag, veldig spent på ALT.
Kan jeg spørre hvorfor det blir vanskelig for deg å skjule magen?
Jeg er relativt tynn, men har alltid hatt litt sånn antydning til mage (og veldig om jeg er oppblåst eller har spist), så håper at ingen tenker så mye på det :-)

Har første time til mandag, veldig spent på ALT.
Kan jeg spørre hvorfor det blir vanskelig for deg å skjule magen?
Jeg er relativt tynn, men har alltid hatt litt sånn antydning til mage (og veldig om jeg er oppblåst eller har spist), så håper at ingen tenker så mye på det :-)
Fordi det er mitt 4. barn ;)

Magen vises her også allerede :p kommer visst raskere til de som har født før :p

Back
Topp