Hva kan jeg forvente meg?
Jeg har skrevet ned en del spørsmål som jeg ønsker å stille. Hva annet gjør man?
Jeg har skrevet ned en del spørsmål som jeg ønsker å stille. Hva annet gjør man?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende Med tanke på urin prøve , jeg har time neste mandag , men ikke før kl 14. Hvordan er det med urinprøven da?
Jeg oppbevarte den aldri i kjøleskap hvis jeg hadde time utpå dagen forrige gang jeg var gravid.. det burde jeg sikkert. Noen som vet hva som skjer hvis ikke?Du tar likevel morgenurin, og oppbevarer den i kjøleskap i mellomtiden![]()
Hvis den står i romtemperatur vokser evt bakterier raskere, så kan virke som at du har et eller annet selv om du kanskje ikke har det.Jeg oppbevarte den aldri i kjøleskap hvis jeg hadde time utpå dagen forrige gang jeg var gravid.. det burde jeg sikkert. Noen som vet hva som skjer hvis ikke?
Oookei, takk for svar!Hvis den står i romtemperatur vokser evt bakterier raskere, så kan virke som at du har et eller annet selv om du kanskje ikke har det.