Første JM time :)

overasket

Forumet er livet
VIP
Da har jeg endelig hatt første time hos JM, var veldig koselig, hadde samme sist og vi har en veldig god tone :)

Jeg fikk snakket litt om tredjegangsbekymringene mine, tar meg selv i å tenke at det har gått bra to ganger før, hvorfor skal det gå bra nå? Tror det er litt med at jeg har vært så dårlig også, ser på dette som siste sjanse for en tredjemann, jeg tror at hverken jeg, eller min kjære orker en sånn runde til.
Hun forsikret meg om at dette var helt vanlige tanker :)
Snakket også om fødselen og avsluttningen på fødselen sist, knøttet holdt på å kveles, hun syntes vi skulle følge med på veksten etter hvert så babyen ikke blir for stor, (minsten var 4365 og 39 rundt hode)

Så kom vi til måling av hjertelyd, hun lette og lette og lette, hun sa han slo inn på monitoren, men hun ville ikke gi seg før hun hørte den i rommet og fikk målt frekvensen, etter en stund måtte hun ta en pause før hun begynte på igjen, har aldri vært med på at det har tatt så lang tid og hun sa hun ikke normalt prøvde så lenge, men til slutt fant hun en sterk og fin hjertelyd, 156 slag i minuttet <3 det var veldig betryggende for tredjegangsbekymringene mine :)

En veldig velykket JM-time :)

Så hyggelig at du tilslutt fikk høre hjertelyden og at det var en vellykket JM-time :)

Ja var veldig godt da hun endelig fant den <3

Så bra at timen gikk bra :-) fint at du blir fulgt opp i forhold til bekymringene dine, og at du blir tatt på alvor :-)

Hun virket som en flott jordmor. Godt hun fant hjertelyden!

Ja er veldig fornøyd med henne, hun var vikar da jeg gikk med forrigemann så jeg ble så glad da jeg hørte at hun hadde tatt over stillingen :)

Back
Topp