Første jm time med sambo..

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
I morgen :D gleder oss <3 Sverige tur på ettermiddagen :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Sambo skal være med meg til jordmor for første gang imorgen og !:)
Håper bare vi får noen til og passe lillemor mens vi er der, slik at han kan ta seg tid til og være dær :)

Sambo skal være med meg til jordmor for første gang imorgen og !:)
Håper bare vi får noen til og passe lillemor mens vi er der, slik at han kan ta seg tid til og være dær :)
Så koselig :-) håper det da ^^ langt er du? :-)

Gratulerer :) er 17 uker i morgen :) tror det blir koselig for han jeg ^^

Takk, og gratulerer med morgendagen :)

Han har jo vært med på ultralyden selvfølgelig, men kjenner liksom at jeg kanskje har litt angst for og ha han med til jordmor.
Er litt redd han skal syns det er teit, eller syns tingene jeg tar opp er teit og sånn.
Selv om jeg VET han egentlig ikke syns det, for i mitt forrige svangerskap gikk jeg til jordmor EN GANG I UUUKA, og han var med vær eneste gang.

Takk, og gratulerer med morgendagen :)

Han har jo vært med på ultralyden selvfølgelig, men kjenner liksom at jeg kanskje har litt angst for og ha han med til jordmor.
Er litt redd han skal syns det er teit, eller syns tingene jeg tar opp er teit og sånn.
Selv om jeg VET han egentlig ikke syns det, for i mitt forrige svangerskap gikk jeg til jordmor EN GANG I UUUKA, og han var med vær eneste gang.
Tusen takk :-) håper du får en god opplevelse :-) jordmor sa informasjon og prat. Ikke hjeryelyd eller måling? :p

Tusen takk :) håper du får en god opplevelse :) jordmor sa informasjon og prat. Ikke hjeryelyd eller måling? :p

Ikke hjertelyd og måling? Det gjør vår jordmor. Hun tar ordentlige kontroller, mens legen tar sånne halvveis kontroller. Så her er det vekt og hjertelyd, urinprøve og alt det der. Tipper samboeren min kommer itl og le når jeg går på vekta. :p

Back
Topp