Første innlegg...

Septembermamma1214

Første møte med forumet
Har lenge tenkt på å poste et innlegg, men har aldri kommet så langt før..

Er nå i uke 21, men sliter litt med å forstå at jeg faktisk er gravid. Så langt har jeg ikke hatt noen plager, bortsett fra å være veldig trøtt! Har vært på tidlig ultralyd og hørt hjertet slå hos jordmor, men så lenge jeg er i så god form er det på en måte uvirkelig at jeg snart skal bli mamma!
Dette blir mitt første barn, så jeg vet ikke hva som er "normalt" å kjenne...Er det flere som har det slik?

Vi skal på ordinær UL denne uka, gleder meg veldig til det:)

Gratulerer og velkommen hit til oss 

Jeg har det litt sånn også, første barn og lite plager... trøtt og tett nese her!
Ingen tydelige spark enda heller, blir vell kanskje litt mer virkelig når de første sterke sparkene kommer :D Det blir stas!!! :D

Velkommen :)
Kjente det veldig godt med første, visste at jeg var gravid før jeg tok test.Denne gangen
kjente jeg ingenting før i uke 10.. Da ble jeg veldig kvalm...Har gitt seg nå..Det verste:)
Så spennende med ord UL , du har masse og glede deg til...
Har du noen følelse på hva det blir ?

Takk:) Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det slik!
Vi har begge en følelse av at det er en gutt, men vi bare tipper:) Det har ingenting å bety, det er stor stas uansett!

Alt går nok kjempebra =) 

Hei og velkommen til oss :)
Jeg hadde det også sånn i starten.. Men så begynte jeg å kjenne at det sprella i magen, da gikk det virkelig opp for meg at det er noen inni der :) Ultralyden gjorde det enda mer virkelig!

Her hadde vi også begge en sterk følelse på at det var gutt, men i magen bor det en liten prinsesse :)

Back
Topp