Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Håper den blir sterkereJeg fikk positiv, litt svak, test i dag!
Bare 10 dpo, så veldig spent.
Krysser fingrene for deg! Det går så treigt i denne perioden frem til ikm jeg har ikm idag og heldigvis ingen tegn til tr så krysser det som krysses kan og håper på det beste Det går nok braJa, forventet mens er ikke før til helgen.
Så krysser fingrene!
Enig, IKM her også i dag, litt nervepirrende. Håper kroppen skjønner at den ikke skal lage tr for første gang i mitt livKrysser fingrene for deg! Det går så treigt i denne perioden frem til ikm jeg har ikm idag og heldigvis ingen tegn til tr så krysser det som krysses kan og håper på det beste Det går nok bra
Dersom du vet når du hadde eggløsning så kan du jo regne termin ut fra ca unnfangelse jeg har brukt denne til å beregne termin https://www.babyverden.no/terminkalkulator/. Utfra det jeg har skjønt så beregner de termin utfra 1 blødningsdag i sist menstruasjon også blir man satt frem eller tilbake på ordinært ultralyd.Fikk mensen 18.juli men har hatt en syklus på 33/34 dager.(hvertfall utifra når eggløsning var ca 5-6 august. Men hvordan skal man beregne termin da? Prøvde sånn terminkalkulator og da blir termin 27.april
Ok, takk for svar. Når jeg beregner utfra unnfangelse blir det 2.mai men utfra 1 blødningsdag i siste menstruasjon blir termin 27.april. Så blir spennede og se på den ordinære ultralyden hvilken termin jeg fårDersom du vet når du hadde eggløsning så kan du jo regne termin ut fra ca unnfangelse jeg har brukt denne til å beregne termin https://www.babyverden.no/terminkalkulator/. Utfra det jeg har skjønt så beregner de termin utfra 1 blødningsdag i sist menstruasjon også blir man satt frem eller tilbake på ordinært ultralyd.
Endrer du på syklus lengden også? Når jeg setter 18 som første blødningsdag og 33 dager sykluslengde så beregner den også 02 maiOk, takk for svar. Når jeg beregner utfra unnfangelse blir det 2.mai men utfra 1 blødningsdag i siste menstruasjon blir termin 27.april. Så blir spennede og se på den ordinære ultralyden hvilken termin jeg får
Åja, haha. Har helt glemt ut å endre syklus lengden ja men da stemmer det helt med termindatoen ja.Endrer du på syklus lengden også? Når jeg setter 18 som første blødningsdag og 33 dager sykluslengde så beregner den også 02 mai