Første innlegg i mai-gruppen!

Trinity85

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Testet positivt igår, 9 dpo. Terminberegning 29.april. Men tenker det er fint å henge her også, kan like så gjerne bli baby i mai på meg!

Henger her jeg også, har termin 30 april selv, men blir nok mai baby her så lenge spiren holder så klart :angelic:

Hei og gratulerer til alle! Fikk første positive test lørdag (11 dpo). Termin beregnet 28. april! Første graviditet, så veldig spennende. Føles fortsatt litt uvirkelig! Hyggelig å ha et sted å dele tanker og spørsmål :)

Ps: får forhåpentligvis snart godkjent et mer forståelig brukernavn hehe

Last edited:
27.april her, så henger meg gjerne på! «Alle» i min familie går over tida, men første kom 8 dager før termin. Spent om jeg går lenger med dette bøllefrøet!

Ja, forventet mens er ikke før til helgen.
Så krysser fingrene!
Krysser fingrene for deg! Det går så treigt i denne perioden frem til ikm jeg har ikm idag og heldigvis ingen tegn til tr så krysser det som krysses kan og håper på det beste :happy: Det går nok bra

Krysser fingrene for deg! Det går så treigt i denne perioden frem til ikm jeg har ikm idag og heldigvis ingen tegn til tr så krysser det som krysses kan og håper på det beste :happy: Det går nok bra
Enig, IKM her også i dag, litt nervepirrende. Håper kroppen skjønner at den ikke skal lage tr for første gang i mitt liv :shy:

Fikk mensen 18.juli men har hatt en syklus på 33/34 dager.(hvertfall utifra når eggløsning var ca 5-6 august. Men hvordan skal man beregne termin da? Prøvde sånn terminkalkulator og da blir termin 27.april

Fikk mensen 18.juli men har hatt en syklus på 33/34 dager.(hvertfall utifra når eggløsning var ca 5-6 august. Men hvordan skal man beregne termin da? Prøvde sånn terminkalkulator og da blir termin 27.april
Dersom du vet når du hadde eggløsning så kan du jo regne termin ut fra ca unnfangelse :) jeg har brukt denne til å beregne termin https://www.babyverden.no/terminkalkulator/. Utfra det jeg har skjønt så beregner de termin utfra 1 blødningsdag i sist menstruasjon også blir man satt frem eller tilbake på ordinært ultralyd.

Dersom du vet når du hadde eggløsning så kan du jo regne termin ut fra ca unnfangelse :) jeg har brukt denne til å beregne termin https://www.babyverden.no/terminkalkulator/. Utfra det jeg har skjønt så beregner de termin utfra 1 blødningsdag i sist menstruasjon også blir man satt frem eller tilbake på ordinært ultralyd.
Ok, takk for svar. Når jeg beregner utfra unnfangelse blir det 2.mai men utfra 1 blødningsdag i siste menstruasjon blir termin 27.april. Så blir spennede og se på den ordinære ultralyden hvilken termin jeg får :)

Ok, takk for svar. Når jeg beregner utfra unnfangelse blir det 2.mai men utfra 1 blødningsdag i siste menstruasjon blir termin 27.april. Så blir spennede og se på den ordinære ultralyden hvilken termin jeg får :)
Endrer du på syklus lengden også? Når jeg setter 18 som første blødningsdag og 33 dager sykluslengde så beregner den også 02 mai :D

Endrer du på syklus lengden også? Når jeg setter 18 som første blødningsdag og 33 dager sykluslengde så beregner den også 02 mai :D
Åja, haha:joyful:. Har helt glemt ut å endre syklus lengden ja :D men da stemmer det helt med termindatoen ja.

Stikker over her til dere :love017 10DPO i dag og er sikker på at jeg har positiv test. Sterkere test i dag enn i går :Heartred Termin 5. mai. Blir nok en april-unge, tenker jeg. Alle mine har kommet før termin.

Back
Topp