Første innkjøp?

drops89

Andre møte med forumet
Noen som har kjøpt noe til den lille spiren allerede? Selv har jeg ikke det. Med forrige barn kjøpte vi en liten bamse i uke 5, og den sto på nattbordet og minnet oss på alt det gode vi hadde i vente.

Jeg kjøpte meg faktisk en BBhugme pute idag, selv om jeg lovet meg selv å vente til etter uke 12 med å kjøpe noe. Men det fristet sånn, og den kommer jo godt med i hele graviditeten også så :-D

Har kjøpt inn til babyteppe jeg skal strikke og en pappa-kopp til mannen det er vel det ;) tenker jeg skal prøve å vente til uke 12 man har jo god tid men kommer ikke til å nekte oss det hvis vi finner noe vi ønsker oss:)

Kjøpt en body med skriften ''I am proof that God answer prayers''. Kjøpte den før ivf-behandlingen for å holde motet oppe :)

Jeg har kjøpt mye garn til å strinke klær og tepper [emoji23] hqr beg å strikke teppe
1a3ffe49d87294047c8a0948ffdefeed.jpg

Jeg har kjøpt en tskjorte med baby som titter ut av magen. Skal ha på meg den på jobb da jeg er 12 uker :-) Også har jeg kjøpt gravidbukser og shorts for kjenner at det alt er ubehagelig når de vanlige buksene strammer over magen. 5+4 i dag [emoji173]

Jeg har kjøpt en tskjorte med baby som titter ut av magen. Skal ha på meg den på jobb da jeg er 12 uker :) Også har jeg kjøpt gravidbukser og shorts for kjenner at det alt er ubehagelig når de vanlige buksene strammer over magen. 5+4 i dag [emoji173]

Så kult..Hvor har du kjøpt den t-skjorta??Vil å ha :woot:

Så kult..Hvor har du kjøpt den t-skjorta??Vil å ha :woot:
Bestilt på wish. Utrolig morsom og gleder meg til å ikke si noe, bare la folk finne det ut selv [emoji23]
0f7bfc45a56c15610ef391b752bcd1df.jpg
Det skal sies at jeg kjøpte denne for et par måneder siden og har hengt fremme som "motivasjon" eller hva man skal si [emoji14]

Alltid hatt som regel å ikke kjøpe noe før uke 12. Men aldri klart det helt [emoji85] sist gang kjøpte jeg den første bodyen etter tidlig ul, mulig jeg faller for fristelsen denne gangen også :) trenger ikke kjøpe så mye denne gang, bare klær hvis det blir jente :)

Vi har og egentlig blitt enige om å vente til det er gått 12 uker. Samboerne ble dermed overrasket i går når det lå en pakke i posten [emoji23] var bare favoritt-boken som ble lest til meg når jeg var liten (den originale er long gone dessverre). Så er gjerne mer til meg enn den lille [emoji4] må bare huske å fjerne den fra spisestuebordet før svigers kommer på besøk, ellers kommer de til å lure fælt! [emoji23]

Bestilt på wish. Utrolig morsom og gleder meg til å ikke si noe, bare la folk finne det ut selv [emoji23]
Det skal sies at jeg kjøpte denne for et par måneder siden og har hengt fremme som "motivasjon" eller hva man skal si [emoji14]

Utrolig stilig! [emoji4]

Skal å kjøpe en sånn..kjempestilig..ta bilde med den på med hele familien å legge ut på facebookxsmile8:smiley-ashamed005:laughing001

Har mesteparten fra før! Men kjøpte bilsete i går haha, kan ikke tro det :p så her sitter jeg med newborn bilsete!

Jeg har ikke kjøpt noe til spiren, men har kjøpt nye bher [emoji85][emoji85] omg puppene vokser og er superømme[emoji23]

Back
Topp