Første innkjøp :)

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Vi er visst litt trege sammenlignet med dere andre her skjønner jeg.. Kjøpt masse klær, men de store tingene har foreløpig latt vente på seg... Men i går kjøpte vi bilstol. Kom over be safe modular til 25% og måtte bare slå til!! :)

Så da er det bare å fortsette med resten... Er dere andre snart ferdig eller? Hva mangler dere?

Tror vi og har det meste. Mangler babycall, noen laken og slike forbruksvarer. Ellers er det bare hvis jeg finner noe ekstra jeg har lyst på :) har til og med kjøpt smokker og flasker :p

Ja, guriland! Vi er faktisk i mål med de store tingene. Eneste som mangler nå er tisselaken, ett sengetøy til (til dynen i vogna), babynest og gulpekluter. Men det er ting vi ikke stresser med :)

Er ikke ferdig i det hele tatt. Vogn hadde vi fra før, og en del andre ting som babygym og vippestol. Kjøpte stellebord på fredag og har bestilt balje og ammepute. Det er MYE som gjenstår! ;)

Ja her er vi så å si ferdige og vel så de:-) har nok mer enn vi trenger, men slik er det;-) mangler regntrekk til vogna og stelleveske.

Vi er også litt trege. Vet hva vi skal ha så må bare få ut og shoppet en dag :-) har handlet litt men det meste gjenstår. Var litt tidligere ut med nr. 1 :-))

Jeg kjenner jeg ikke klarer å slappe av før ting er på plass, så i dagene/ukene fremover nå skal vi kjøpe vogn, seng, stellebord, vugge og masse småting :)

Har kjøpt en del, men mangler fortsatt mye. Vi holder på å finne ny leilighet så må vente med noen kjøp til vi har flyttet (stellebord og dagseng bl.a). Også venter jeg på bedre/annet salg på Barnas Hus, Babyshop og princess.
Men de store tingene er i boks (minus bilsete fordi vi må bytte bil men ingen hast heldigvis).

Uff, kjenner panikken komme snikende når alle har det meste klart... :p men vi vet jo stort sett hva vi skal ha... Eneste er lang leveringstid på vogn da, det bekymrer også litt... Men så lenge vi får ordna det iløpet av denne og neste uke blir det vel greit :)

Har kjøpt vogn, stellebord (fått), bilstol, vippestol, Babynest (snart ferdig), kurver til stellebord, håndkler, kluter, babyprodukter av såper og olje osv, bleier, flasker, sutter, malt, flaskesterillisator, klær og fått klær, kjøpt alt til seng (seng hadde jeg fra før). Mangler vel bare noen laken til seng og morsmelkerstatning trur jeg, så er jeg i boks:)

Begynner å komme i mål med de store tingene, mangler kun senga, men vi har bestemt oss for hvilken vi skal ha da. Ellers er det småtteri som vi har noe av, men trenger mer av: klær, sengetøy, kluter etc. :)

Vi mangler bare kremer og bleier å sånt!:p tidlig ute her gitt :) bestilte siste tingen på nett i går:)

Vi mangler fortsatt MYE! Blir litt stressa av at dere har alt på stell kjenner jeg :p ..men er fortsatt lenge til 2 april (termin)!

Ikke kjøpt eller forberedt noe enda jeg.... Tenker liksom det er såååå lenge til (er jo bare 27 uker nå).. :p
Må ha ny vogn og siden mamma skal kjøpe den skal jeg ringe nå og spørre om vi skal ta en tur og se:) :)

Vi har det aller meste, må bare få samla det i hus. Men nå hadde vi jo det meste fra første da, og alt vi mangla har vi kjøpt på salg nå i januar. ;)

Noe står på lagring hos svigers, og noe er på tur i ei eske fra søstra mi. Vi deler på babyutstyret, så nå får jeg tilbake det de fikk låne for et drøyt år siden. :)

Når vi får rydda kjellerstua (som enda er bod etter at vi flytta inn for 9 måneder siden :eek: ) så skal jeg samle alt babyutstyret der så det blir litt lettere å få oversikt over alt. :)

Det eneste vi mangler er bleier, smokker, tørre engangskluter, salver og sånt. :) Det kjøper jeg nært opp mot termin!

Har kjøpt klær, vugge, seng, stellebord, ammepute, babynest, bæresele, kluter og litt stellesaker. Mangler vogn (og alt tilbehør), hylle til badet, madrass/laken og sengetrekk til sprinkelsenga, babycall.. Skal bestille vogn og tilbehøret til denne neste helg :-) kjøpt det meste på nett (salg). Du har enda god tid synes jeg, mange uker igjen :-)

Vi mangler fortsatt MYE! Blir litt stressa av at dere har alt på stell kjenner jeg :p ..men er fortsatt lenge til 2 april (termin)!
Ikke kjøpt eller forberedt noe enda jeg.... Tenker liksom det er såååå lenge til (er jo bare 27 uker nå).. :p
Må ha ny vogn og siden mamma skal kjøpe den skal jeg ringe nå og spørre om vi skal ta en tur og se:) :)

Godt vi er flere :)

Back
Topp