Første innkjøp gjort...

Løvetann1

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Vi var og kikket rundt på ett par babybutikker i dag, og endte opp med å kjøpe en vognpose :) Var salg, og dama på butikken sa at det ikke kommer til å komme salg som det igjen før i oktober en gang. Valgte å stole på henne og kjøpte vognposen vi!! Jehoo!! Føler meg enda mer gravid nå!! :-)

Godt med det som er gjort, og kan man spre penger på det i tillegg så er jo det bare supert :)

Ja, var veldig kjekt å handle til babyen... :) Vet det er tidlig, men, men... Fant vogna vi vil ha også, men er den venter vi litt med! :p

Åå, så koselig. :) Må beherske meg mye når jeg er å ser på klær, for jeg vil kjøpe masse nå, men må vente litt til. :p

Hehe, jeg har allerede advart mannen om at det er en sjanse for at vi "går konkurs" nå når jeg faktisk har blitt gravid... Har også lyst til å kjøpe ALT nå!! :) Og alt er jo sååå super søtt!

BV app on iPad

Så stas :D Er det deres første?
Gleder meg til å se igjennom babytøyet og utstyret :) Tenker jeg skal vente til jeg vet om det er han eller hun i magen, er det en jente blir jeg å gå av hengslene :D Da blir det mye rosa og lilla!

Ja, det er vår første, og veldig etterlengtet!! Kjøpte en brun vognpose, så den kommer til å passe enten det er jente eller gutt som kommer... :)

BV app on iPad

lurer på å kjøpe vognpose jeg og,så de hadde tilbud på babyshop. :) Kos deg med innkjøpet! :)

Var der vi og var og kjøpte vognposen. Som sagt, dama på butikken sa at det kom nytt salg ca i oktober, men at dette var det beste salget til da... Og det er 30% på 2013 modellene, så jeg syntes vi gjorde ett godt kjøp! :) Kan jo trenges når en liten høstbaby kommer... :)

Vi venter vår første:) Så har kjøpt et par ting i offwhite, en slik søt bjørnedrakt, pysj med bamse på, ullsett til baby og lue og votter.. Og jeg HOLDER igjen!! Er 9+2. Men nå må jeg vente så vi kan kjøpe ting som passer gutt/jente. Selv om jeg er overbevist om at det er en gutt:)

Back
Topp