Første handling i dag!

Kjærlighetsbarnet

Forelsket i forumet
Aprillykke 2017
I dag har jeg handlet en mamma bukse, tskjorte og genser.
Pluss at jeg har kjøpt to rosa bodyer og en rosa koseklut. Så utrolig koselig å handle babytøy igjen. 8 år siden sist. :)

Flere som har handlet?

Pluss at jeg har kjøpt to rosa bodyer og en rosa koseklut. Så utrolig koselig å handle babytøy igjen. 8 år siden sist. :)

Flere som har handlet?

Så koselig :) Vet du kjønn allerede?!! Wow så heldig du er. Vår lege sa han ikke kunne være sikker i uke 13+6, men helte mot gutt!!

Venter nok en stund med å kjøpe noe, har alt etter forrigmann :)

Flere som har handlet?
Så koslig, så heldig du er som allerede vet kjønnet :-)

har kjøpt meg 2 mammabukser, men gleder meg veldig til å begynne å kjøpe til lille :-) skal vente til etter oul.

Jeg har kjøpt en mammabukse og et nøytralt sett og en nøytral nattis ☺️

Har bare kjøpt til meg selv enda, en mammabukse, en genser og to t-skjorter :)

Så koselig :) Vet du kjønn allerede?!! Wow så heldig du er. Vår lege sa han ikke kunne være sikker i uke 13+6, men helte mot gutt!!

Venter nok en stund med å kjøpe noe, har alt etter forrigmann :)

Tok gentest i Danmark pga alder, og der fikk vi vite kjønnet også. De har testet fosterets DNA i mitt blod, så kjønnet er 100 % sikkert. :)

Har kun kjøpt til meg selv enda, men holder øynene litt oppe for tilbud fra nå av. Klær venter jeg med til jeg vet kjønn..

Har kjøpt en mammabukse bare og noen kjoler med litt ekstra plass til magen. Tror jeg må kjøpe noen flere mammaklær snart, for nå kommer magen

Jeg handlet en liten body, en bukse og noen sokker for et par uker siden, bare for å ha gjort det :P Det var helt magisk å gå rundt og kikke på klær til egen baby ❤ Men ser at det er vanskelig å finne altfor mye kjønnsnøytralt, så blir nok ikke mye mer handling før vi får vite kjønn. Ellers har jeg kjøpt et par tiltrengte BHer til mine hurtigvoksende bryster :))

Back
Topp