Første hårklipp

Det vet jeg, har var frisør læring i noen mnd før jeg måtte gi meg pga senebetennelse. Men det er 6 år siden og har ikke klippet hår siden den gang ellers hadde jeg bare gjort det selv om jeg hadde fortsatt som frisør. Men får se om søsteren kommer en gang på nyåret så får hun klippe henne. Hun er frisør, men bor mange timer unna. Ikke har hun sånn veldig langt hår heller at det gjør noe, å er heller ikke hårsår med balsamspray så det er ikke et must å klippe henne ennå. :)

Så bra :) er ikke alle som er klar over det, så ville bare gi et råd i god mening :) men Shit så deilig med en frisør i familien a! Misunner deg den selv om ho bor litt unna :)
 
Storebror var 1,5 da han var hos frisør første gang. Lillesøster på snart 1,5 har ikke vært hos frisør ennå, men planlegger å bestille time på nyåret. Hun har masse hår som har vokst litt ugjevnt. Trenger å få gjevnet litt ut.
 
Hun klippet seg nå for ikke så lenge siden, 11,5 mnd gammel. Hun har ikke mye hår egentlig, men fikk frisøren til å stusse henne for at håret hennes skal vokse litt jevnere, siden jeg uansett skulle klippe meg der :)
 
Nei det blir ikke dyrere, men jeg betaler ikke 300-400kr for at en treåring skal klippe av ett par cm av håret sitt når det går greit å vente. Syns det er for drøy pris. Ikke kommer hun til sitte fint hos frisøren heller å det kommer til å bli en kamp. Hadde jeg hatt en gutt så hadde jeg kjøpt en maskin å klippet det på han selv for å spare de pengene.
Nei, vi klipper alltid hjemme. Selv 5-åringen som tok av endel. Klipper meg selv hjemme og, aldri vært hos en frisør jeg synes har gjort det bedre
 
Datteren min fikk sin første hårklipp før dåpen, da det hadde vokst ned til øynene. Hun var ca 5 mnd. Ble klippet av frisør
 
Begge guttene måtte klippes når de var ca 10 måneder. Vesla er 4 måneder og må snart stusse luggen. Den er mye lengre enn resten av håret. :p
 
Min på litt over 2 har enda ikke klippet seg :p han har tydeligvis ikke arvet hårmanken til hverken mor eller far :p men begynner å bli litt tettere hår nå da, så hender jeg får spørsmål om han er nyklippet :hilarious:
 
Eldste var vell rundt 15 mnd og hadde en liten rottehale i nakken og krøller rundt ørene.
Lillesøster blir 2 i januar og har ikke vært klippet
 
Dattera mi var skall til hun begynte på skolen haha...

Bestemor stussa vel noen fjoner rundt 3-4 års alder... var null stress hos frisøren også.

Aldr i brukt frisør på gutten. Klipper han selv.. var vel 3-4 år første gang...
 
Bestemor har stusset han siden han var 8-9 mnd :) var første gang hos frisør 3 år gammel, og det gikk overraskende greit. Men bestemor klipper han såpass greit at vi sparer litt penger der innimellom.. håret vokser som ugress ;)
 
Back
Topp