Første graviditetstegn ?

Jeg hadde veldig ømme bryst og kjente følelsen godt igjen fra tidligere svangerskap . Skjønte at her kunne det være en liten spire [emoji846]

Vonde og voksende bryster fra 1 uke før IKM. Murringer like lenge. Jeg pleier å få litt ømme bryster og murringer to dager før mens, så jeg mistenkte at noe var på gang!

Treg og oppblåst mage jeg ikke skjønte noe av samt slimhinneblødninger.

Ja, jeg merket det en uke før jeg forventet mens, startet å få ømme bryst og en litt merkelig følelse, klarer ikke beskrive det på en annen måte enn at jeg var litt uggen på en rar måte. Testet positiv 3 dager før forventet mens med en vanlig cb, og den ble jaggu ganske sterk positiv også. Så jeg lurer på om jeg kanskje den mnd hadde veldig tidlig eggløsning, blir spennende å se på tul om jeg blir satt frem noe.:happy:

Ømme bryst og lignende menssmerter. Var helt sikker på at det var tanta som kom, for alt var likt slik det bruker før tr:p

Nei men jeg testa positivt 7 dpo...

Veldig trøtt, ømme bryster og begynte å bli kvalm. Alt kom mye tidligere denne gangen

Måtte så mye på do at jeg ringte legen... en dag etter forventet mens fikk jeg positiv test, fikk sjokk :p

Hadde forferdelig ømme bryster, men pleier å få det rett før mensen kommer så tenkte aldri noe mer over det før jeg testet 4 dager etter mensen skulle kommet:happy:

Mensmurringer og tante rød som ikke kom og kvalme. Testa 4 dager etter forventa mens.

Veldig bratt stigning på både temperatur og puls var det aller første tegnet.
Så kom trøtthet og murringer som om tr skulle komme når som helst rundt 5-6dpo. Ellers lite symptomer.
Og generelt en helt annerledes følelse enn de andre syklusene :)

Skulle ikke bli gravid, men kjente tegnene fra sist gang så tok en test som ble positiv disse symptomene var murringer i magen :)

Vond stikking i magen var det første som gjorde at jeg trodde jeg kunne være gravid. Ca. 11 dpo. Da tok jeg også en test, som viste en svak positiv. Ble sterkere etter hvert, og flere symptomer fulgte (f.eks. ømme bryster).

Syke drømmer og hetetokter om natten :-)

Back
Topp