Første gangen..

15, men var presset og ikke helt visste hva jeg gikk til. Angrer bittert [emoji53]
 
Jeg var 17. Kan ikke si at jeg angrer, vi hadde vært sammen lenge (2 år eller noe). Vi er utrolig nokk enda venner.
 
17 år sammen med min aller 1.kjærlighet :D Vi vokste opp sammen. Og jeg
hadde spart meg til han, og angret ikke.
 
Var 14, han var like gammel. Vi hadde blitt kjent på nettet og møttes egentlig kun for å gjøre det.

Angrer ikke, var en klein men fin opplevelse, ble kun den ene gangen da, men har møtt han igjen flere ganger senere en del år etterpå.

Synes jo nå at det var galskap av meg, han kunne jo vært en annen!
Håper ikke mine barn gjør det samme :p
 
18 i fylla. Angrer ikke, men helt greit at jeg ikke har sett noe mer til han i siden :)
 
16 år, var klar. Hadde vært sammen med min jevngamle kjæreste i ca 3 mnd. Alt i alt en fin og trygg opplevelse. Vi var sammen i over et år.
 
16 år, han var 1,5 år eldre. Angrer ikke:) Han var veldig forståelsesfull og forsiktig.
 
året jeg ble 16 og var vell klar for det. Var med kjæresten jeg hadde på den tiden. Hadde jo egentlig tenkt og vente litt, men det gikk ikke :') Å har ikke angret på det i det hele tatt :)
 
15, med min daværende kjæreste som var 18 og en veldig fin fyr. Hadde en god opplevelse og masse sex i månedene som kom. Tror han har vært med på å påvirke mitt forhold til sex idag og hvor trygg jeg alltid har vært i forhold til egen seksualitet.
 
16 år, han var like gammel :) meget godt fornøyd:D
 
Vart 14, han var 18. Angrer ikke, ville på det tidspunktet bare miste jomfrudommen [emoji23] Bryr meg ikke noe om det i dag.
 
16, og angrer.. han var min store kjærlighet som snudde seg om til et psykopatisk monster som brukte psykisk og fysisk vold i 5år :s
 
Jeg var 14 og med min daværende kjæreste! Var klar og jeg som styrte tempoet. Hadde sagt nei til han et par ganger før.

Det var en kjempe fin opplevelse og vi var sammen i nesten 2 år etter det. Før han ble en dritt sekk. Men angrer ikke.
 
Back
Topp