Første gangen mannen sitte på

bessie

Elsker forumet
Med meg etter eg fikk bil lappen og hele kroppen min blir anspent, Eg sitte og bite samme tennene mine sammen...!! Eg bare venter på at han skal si noe galt eg gjør, vi øvelsekjørte sammen. Eg ser han sjekke alt eg gjør men sier ikke noe.. Som eg frykta glemte eg meg helt ut når eg kom ut av motorveien og kjørte inn en plass der det er høyre regel, Eg bare kjørte selvfølgelig og han skrekk alt han kunne stopp. Selvfølgelig han som kom fra høyre nekta jo å bremse selv om han såg tydelig at eg heller ikke tenkte å bremse så vi krasja nesten... Er det normalt å bli så satt ut av å ha den personen man har øvelsekjørte med ved siden av seg???? Eg følte meg så dum for eg har jo kjørt så fint uten han nå i en mnd... Når vi skulle parkere så glemte eg ut at han skulle ut så parkerte som det var kun meg og da blei han sint, lurte på hva eg drev med.. Eg begynte å skjelve og gråte neste og måtte si at det er jo ikke sånn når eg kjøre alene... Hmm blei litt langt innlegg men må få ut dette litt for eg føler meg så dårlig og som eg kanskje ikke burde kjøre noe mer nå.

Hadde det sånn med pappa.
Han måtte sitte i baksetet og holde kjeft når eg kjørte, ellers fikk han ikkje være med. ;-)

Samboern min var sånn. Han øvelsekjørte med meg en gang. Aldri mer for noen av oss.

Pappa holdt på sånn, jeg kjørte med han 1 gang, aldri mer. Man trenger ikke noen som gjør en mer usikker da man skal lære seg noe tenker jeg :-)

Mannen er sånn, så jeg kjører ikke med han som passasjer, punktum.

Hmmm, kjipt opplevelse:/ Husker jeg gruet meg til første kjøretur med mannen, han visste det og snakket svært lite på turen :p

Åja. Jeg fikk lappen for ca 9 uker siden og nekter å kjøre bil med gubben som passasjer. Jeg er flink og trygg når jeg kjører alene, men med en gang gubben er med bli jeg helt håpløs.

Kjip opplevelse da :-/ Du må nok bare tenke at du HAR lappen nå, og ikke bry deg med han. Evt vente med å ha han med mens du kjører til du er tryggere? Du kan jo ikke være nervøs for han mens du kjører så du nesten kræsjer :-) Følg med på trafikken og glem at han er der:-)

Du blir bare stresset av å ha han med, du får kjøre litt mer uten han til du føler deg trygg igjen, så går det nok bra :)

Be han holde meningene for seg selv når han skal sitte på med deg visst ikke så får han la være å være med deg! Når det er DU som kjører så er det du og ikke han som sitter bak rattet.

Fikk ikke til å poste første melding tror eg, prøver på nytt.

Tusen takk for så mange oppmuntrene ord :-) trudde eg var den eneste i verden som hadde det sånn. Er på ferie og problem med nett forbindelse, derfor eg svare så seint.

Back
Topp