Første gangen alene:(

Angelica89

Elsker forumet
Storm skal sove borte for første gang hos farmor og farfar! Og jeg gruer meg sinnsykt mye til at han ikke er her i natt!! Vondt i mammahjerte! Noen andre som har hatt babyen sin sovende over hos noen andre??

Goddamn! vondt i mammahjerte..

Ole marthin sov borte første gang i oktober, vi var på island! kan tro jeg gråt på vei hjem etter å ha levert han til min mor[8D] og hvis jeg ikke husker feil så var det to netter[:)]

Det gikk meget bra

Lillegutt har sovet hos pappa og stemora mi flere ganger, første gangen når han var 2 mnd. Så er de hos pappaen sin annenhver helg og han var der en uke i jula.. Så jeg er godt vant med å være borte fra han..

Så tro meg.. Det går såååå bra, og han kommer til å storkose seg..[:)]
Prøv å kos deg, alle trenger litt tid alene innimellom..

Niks, føler meg ikke helt klar enda... men vet jeg burde gjort det. Snuppa hadde jo trivdes godt sikkert, men jeg greier det ikke helt enda. Første steg blir at noen passer henne mens jeg og mannen er på kino eller ute og spiser. Har ikke vært alene vi to siden hun ble født. Og det er helt sikkert verst for mammaen!! [;)]
Han kommer til å kose seg vettu, og det kan jo være godt å være litt uten innimellom også? Bare det å få sove en hel natt og ligge lenge og dra seg om morgenen... det savner jeg! Så det blir overnatting på snuppa mi etterhvert også...

Det går nok heeeeelt fint :)

Forstår deg godt, men det går nok fint! [:)]
William sov borte tidlig, og har sovet borte maange ganger etter det. Meg og BF bor ikke sammen heller, så det er jo litt av grunnen. [;)]
Hadde det som deg i begynnelsen, men nå synes jeg bare det er litt herlig, selv om jeg savner han [:)]

Her har lillegutt sovet borte flere ganger, første gang var han vel 6 el 8 uker[;)] Går så fint atte, så lenge det er hos noen du stoler på[:)]

KOS DEG DU SØTE DEG [:D] Er deg vel unt[;)]

Jeg har, twice. Vondt første gangen, og savnet begge barna fælt andre gangen, men fikk en fin kveld andre gangen. Håper du får en fin fin kveld!! :)

Johanne har ikke sovet borte enda.. har ikke hatt behov for det, og ikke er jeg klar for det heller.. ammer fortsatt på natta, så her blir det ikke overnatting før til sommer`n trur jeg..
kommer ikke til og gjøre det hvis vi ikke MÅ heller..

Okei, ja det går nok bra ;)

Foresten!! Fredrik skjenker meg!! Skåler hvert minutt :O

Back
Topp