Første gang

Bkno4916592

Første møte med forumet
Er det flere av dere som er gravide for første gang? Alt er veldig nytt, skummelt og spennende. Her var det veldig planlagt, men alikevel i sjokk når testen var positiv.:happy: Føler alle ledige minutter går til å søke på diverse gravid/babyrelaterte ting. Hva er tankene deres om tiden fremover?

Jeg er også gravid for første gang, og føler at tiden går såååå sakte! Bruker all ledig tid til å kikke på babyting på nettbutikker. Er bare 5+4 og skjønner ikke hvordan tiden skal gå fram mot oktober. Men satser på tiden går litt fortere når endringene på kroppen begynner å bli synlige. Da er det kanskje enklere å forstå at det faktisk gror en liten reke i magen as we speak. :)

Jeg er også gravid for første gang, og føler at tiden går såååå sakte! Bruker all ledig tid til å kikke på babyting på nettbutikker. Er bare 5+4 og skjønner ikke hvordan tiden skal gå fram mot oktober. Men satser på tiden går litt fortere når endringene på kroppen begynner å bli synlige. Da er det kanskje enklere å forstå at det faktisk gror en liten reke i magen as we speak. :)

Er 4+2 bare. Testet meg en dag før forventet mens, for jeg var så kvalm og dårlig. Men tiden går så sakte, vil rope det ut til hele verden!

Også førstegangsgravid. 4+4 i dag. Når jeg ikke jobber, lager middag eller underholder hunden så søker jeg på babyrelaterte ting eller strikker babyklær :p Så uggen så jeg har følt meg i dag så har det begynt å gå opp for meg, men jeg tror den skikkelige "oi"-følelsen kommer når magen begynner å vokse. Merker gjerne mer glede da også. Er glad nå, for all del, men tenker også mye "hva i all verden har vi gjort?!" :hilarious: Hadde ikke forventet å greie det på første forsøk, så nå er det en del ting som må ordnes kjappere enn vi hadde regnet med.

Jeg er også gravid for førstegang :) Kjekt at det er flere her i gruppen! Følte på meg at det var noe på gang, men fikk likevel et lite sjokk når testene var positive. Føler egentlig det hele er litt surrealistisk og tror egentlig det ikke har gått helt opp for meg. Håper at det kommer en slags god gravidfølelse etterhvert. For akkurat nå er jeg bare kvalm :yuck:

Hei. Jeg er også gravid for «første» gang. Fikk positiv test i november, men endte i SA i uke 5. Hadde da en helt annen følelse og symptomer :) Hadde da konstant mensmurringer og trykk bak i korsryggen. Er i dag 5+0 ifølge preglife appen. Har veldig lange og ustabile sykluser, så egentlig umulig å si hvor langt jeg rr på vei. Har en bedre følelse nå enn sist ihvertfall :):)

Gratulerer og lykke til alle sammen! Måtte alle få fantastiske babyer i oktober :Heartpink

Åh gratulerer alle sammen!

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen, hadde en SA i november, så ble veldig glad for at det klaffet denne gangen.

Men, åh, jeg husker første graviditet. Vi hadde prøvd så lenge! PP26. Da jeg tenkte at jeg var en dag over forventet mens (har veldig stabil syklus) så var jeg ganske sikker, men likevel, da jeg sto og så på de to strekene så klarte jeg ikke skjønne hvordan jeg skulle reagere - ddet var helt ny følelse fremfor å se blendahvitt!

Dere har så mye å glede dere til! Jeg satt på legekontoret til første sjekk, da var jeg 8+0 og husker jeg sa at jeg gledet meg til å kjenne meg gravid. Mannen min har ertet meg mye for dette i etterkant, siden jeg ikke helt kan sette et tidspunkt for når jeg "følte meg gravid".

Nyt tiden foan dere, den går ulidelig sakte, men plutselig skjønner man ikke hvor de første åtte månedene har blitt av!

Back
Topp