Første gang

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Du prøvde flaske. Når var det? :)

Her har jeg ikke prøvd enda. Frøkna er 7 uker.

Eldste fikk flaske før pupp når hu ble født og fikk flaske flere ganger på barsel. Dette pga operasjon hos meg.

Lillebror fikk flakse første gang når han var rundt 2 uker. Han roet seg ikke selv om han hadde spist begge bryst og ikke ville ha mer av de. Fikk da melk jeg hadde pumpet ut på forhånd.

Tror hun var en drøy måned første gang vi prøvde. Ville venne henne til flaske tidlig siden jeg skulle fortsette å studere og hun etterhvert skulle være hjemme med pappaen noen dager i uka :-)

Forsøkte da hun var seks uker, det var ingen suksess. Har prøvd et par ganger senere, men hun skjønner ikke vitsen med flaska, så har gitt litt opp nå... Hun er tre måneder.

Da han var litt over to måneder. Jeg skulle ta en eksamen 40 minutt hjemmefra, så ble borte i ca 7 timer. Det gikk kjempefint. :) Han tok flaske lett.
Storesøster begynte da hun var 6 uker fordi jeg måtte gi tillegg. Gikk supert det også!

Etter ca to uker, for å øve. Hun skulle være hjemme med pappaen en hel dag etter fem uker, så vi øvde jevnt og trutt. Det gikk fint.

Fra hun var nyfødt. Får ikke amme pga hjertemedisinene jeg tar, men det har heldigvis gått veldig bra med flaske fra første stund. :)

Jeg ga lillemor mm på flaske når hun var 5 dager.
Sleit veldig med ammingen til å begynne med.
Hadde for mye melk, så ut som hun druknet stakkars.
Nå får hun flaske på søndagsmorgen når pappaen mater :-)
Hun er 2 mnd. <3

Første gang med flaske var når snupps var 12 dager. Dette fordi unn ville ha henne over på det istedenfor sprøytemating. Vært flaske siden.

Back
Topp