første gang:)

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hørte hjerte lyden for først gang i dag:)
off for en følelse:) hehe
helt utrolig flott å høre på[:D][:D][:D]
det rant en liten tåre når jeg hørte hjerte[:(]

Heldiggris!!! Vi skal på første kontroll i morra og selv om det er tidlig så håper jeg inderlig at vi får høre hjertelyden [:)]

Det er kjempe spennende å høre den for første gangen ja, alt blir så virkelig[:D]

Lykke til videre...[:)]

jeg var for en uke siden...
helt fantastisk opplevelse[:D]

Åhhhh..... så koselig da. Det er helt utrolig den første gangen men hører det!!!!

Jeg skal til legen i morgen og håper jeg får høre hjertelyd. Noen som vet om det er for tidlig? Er 10 +6.

Kan nok være litt tidlig da - kommer an på hvor tålmodig jordmor/lege er til å leite, og hvor i magen den lille ligger akkurat når de leiter - ikke fortvil om de ikke finner hjertelyden så tidlig[;)]
jeg fikk høre for første gang i uke 16 - i uke 11+5 prøvde de ikke engang å finne den, for legen mente det var for tidlig[;)]

Å høre hjertelyden for første gang er verdens mest spesielle følelse... Helt utrolig[:)]

Jeg hørte den på første kontrollen hos legen jeg, var mellom 10 og 11 uker da, og den var klar og tydelig! Men det er ikke alle leger/ jordmødre som vil lytte så tidlig, for det er ikke hos alle man kan høre den før lenger uti svangerskapet. Og det skaper veldig uro hos mor om man ikke finner den....[&:]

Helt fantastisk, husker jeg hørte den første gangen også, ble helt rørt jeg[:)]

husker når jeg hørte hjertelyden for første gang,ble helt satt ut[;)]

Back
Topp