Første gang...

sengepolka

Elsker forumet
Heeeeeeeeeeeeeei alle sammen...

Jeg måtte flire da postmannen kom pesende inn på min arbeidsplass idag med isoporesken og sa:
"jeg regnet med at du var på jobb så jeg dro ikke hjem til deg.. også også også så jeg det var fra sykehuset i Trondheim også da tenkte jeg det atte, jeg tenkte det atte det var bedre å levere den til deg her siden det måtte stå kaldt og greier... håper det er greit altså"

Haha... så søt da gitt.

Og dere kom hele pakken med spray og sprøyter....
og på alle lappene stod det: "brukes etter avtale med legen.............."

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN...

jeg har jo ikke avtalt noe med legen... jeg fikk brev om å ringe i mens etter pergoperioden min og gjorde det........... og mere enn det vet jeg ikke... bare at jeg skal på UL 14 mai...

Da må du ringe og be de sende deg opplegget via vanlig post eller e-post[:)] kan jo ikkje kjøre ditt eget løp..[8D]

Lykke til med oppstart når det blir forresten[:D]

Og hehe, snill postmann då![:D][:D][:D]

du får ringe legen å høre hva du skal ta..:-)

Ja postmannen var kjempesøt................[:)][:)][:)][:)]

men hva pleier å være normalt med oppstart da liksom....??
sånn at jeg ikke ringer for sent liksom på mandag...........

det er forskjell fra kvinne til kvinne..kommer jo ann på hele kroppen din...
man skal aldri sammenligne seg med andre kvinner i denne prosessen fikk jeg beskjed om.
[:D][:D]
ORIGINAL: sengepolka

Ja postmannen var kjempesøt................[:)][:)][:)][:)]

men hva pleier å være normalt med oppstart da liksom....??
sånn at jeg ikke ringer for sent liksom på mandag...........

det har du helt rett i..................men er det noen som starter opp på dag 1 i syklus og andre dag 20.... eller er det liksom noe innen rimelighetens grenser?? [:)][:)] er bare kjemperedd for å ikke få vært med på denne runden allikevel.. syns bare det var så rart at pakken kom med ekspress...

Om det er St. Olavs du skal på, så sender de opplegget i eget brev[:)] Jeg fikk også dette brevet noen dager etter pakken[:)] Når ringte du inn mens da?

Hører til på St Olavs...
Fikk synerla ja...

Ringte inn på tirsdag, fikk mens den 1.4

hun drev å telte 20 dager og noe greier i tlf, så da skal jeg nok starte den 20.
Venter et par dager til før jeg ringer jeg...
 [:D][:D]
ORIGINAL: småsmurf.

Når ringte du inn mens?
Har du fått synerela nesespray? Isåfall er det ihvertfall langt regime, og da begynner du på ca dag 20 i syklusen[:D]

Back
Topp