Første gang uten babyen...

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Det har blitt innkalt til møte på jobb i dag, og jeg vil ikke ha med jentungen. Å grunnen til der er enkel, mange jeg ikke liker som vil holde og lokalet er stygt og fylt med dårlig luft og gammel røyk, men også at vi skal på 3mnd kontrollen og vet jo ikke hvordan hun vil reagere. Og ikke minst, møtet kommer til å vare i en evighet når alle skal holde og "dikkedikkedikke" :p

Så da blir pappa hjemme med vesla og skal legge henne <3 skal byne pumping nå. Pappa gleder seg, jeg vet ikke helt hva jeg føler... Der kommer til å bli ubeskrivelig rart å ikke ha henne i nærheten. Så kjenner at jeg gruer meg.

Hvordan har det gått for dere å være borte fra bylten? <3
 
Det kommer til å gå såååå fint, selv om det kanskje blir mest stas for pappaen. Vi startet tidlig, men har flaskebarn så mindre styr med å gå i fra. Selv om du kommer til å savne henne så tenk på hvor fint det er at hun og Pappaen også kan få litt tid sammen :)
 
Det kommer til å gå såååå fint, selv om det kanskje blir mest stas for pappaen. Vi startet tidlig, men har flaskebarn så mindre styr med å gå i fra. Selv om du kommer til å savne henne så tenk på hvor fint det er at hun og Pappaen også kan få litt tid sammen :)

Jah, de kommer til å kose seg :) han sier at han får så liten tid ned henne, hjemme fra jobb halv 5, hu er i seng 7-8, er ikke mange timene, han prøver til og med å være med henne på morran, så har bynt P legge henne i senga vår før han må stå opp <3
 
Jeg var veldig nervøs. Men det gikk så fint :)
Spurte om å få snapchat og meldinger om hvordan det gikk. Det syntes jeg var fint! Også er det ekstra deilig når man kommer hjem igjen :D
 
Har måtte være vekke fra henne et par timer fordi jeg tar kjøretimer. Det har gått ganske bra selv om hun bare tar pupp. Går fint å være vekke ca 3-4 timer når de er på denne alderen. Det er litt greit at det er nære omsorgspersoner da går det stort sett bra.
 
Det har gått veldig bra å være borte fra mini. Er ekstra koselig å komme hjem når man har vært borte litt :)
Skjønner at det blir rart, men hvis det er første gang så er det ikke så merkelig :) det blir kanskje litt lettere etterhvert, men det er jo babyen din så ikke rart du føler det sånn :)
 
Det har gått veldig bra å være borte fra mini. Er ekstra koselig å komme hjem når man har vært borte litt :)
Skjønner at det blir rart, men hvis det er første gang så er det ikke så merkelig :) det blir kanskje litt lettere etterhvert, men det er jo babyen din så ikke rart du føler det sånn :)

Nå gleder jeg meg til å komme hjem! Pratet med mannen på tlf nå, og det har gått bra sier han, men hørte han var litt stressa og han var litt kvass i stemmen når han spurte om jeg skulle sove på jobb eller :p klokka er halv 12 nå, trodde ikke det ble så sent, men han skal ha nokk mat til henne ihvetfall :)

Men må si der var deilig å ta bussen fir seg selv og bare blåse ørene full av musikk og skravle om noe annet enn pupp og bleier ;) ler men savner min lille familie nå <3

Blir nokk lettere neste gang :)
 
Mini og faren var alene på tirsdag, og det gikk veldig bra :) jeg var vel borte i nesten 5 timer. Var veldig nærvøs for at han ikke skulle ta flaska, han gjør det bare av og til, men det hadde gått kjempe fint! Mini hadde vært våken hele tiden mens jeg var borte, og de hadde storkosa seg. Han var veldig trøtt de natta, sov i 8 timer i strekk, og våkna ikke når vi skifta bleie engang :p
 
Mini og faren var alene på tirsdag, og det gikk veldig bra :) jeg var vel borte i nesten 5 timer. Var veldig nærvøs for at han ikke skulle ta flaska, han gjør det bare av og til, men det hadde gått kjempe fint! Mini hadde vært våken hele tiden mens jeg var borte, og de hadde storkosa seg. Han var veldig trøtt de natta, sov i 8 timer i strekk, og våkna ikke når vi skifta bleie engang :p

Ja da var mini trøtt :p det er deilig å se at ungen har hatt der morro ila dagen :)
 
Mini og faren var alene på tirsdag, og det gikk veldig bra :) jeg var vel borte i nesten 5 timer. Var veldig nærvøs for at han ikke skulle ta flaska, han gjør det bare av og til, men det hadde gått kjempe fint! Mini hadde vært våken hele tiden mens jeg var borte, og de hadde storkosa seg. Han var veldig trøtt de natta, sov i 8 timer i strekk, og våkna ikke når vi skifta bleie engang :p
Våken i 5 timer? :-O Uten å være sutrete? Går det an? :-D
 
Jeg har vært borte fra sønnen vår maks fem ganger til nå, og det går veldig greit. Jeg elsker det at jeg begynner å savne ham med en gang. <3
 
Back
Topp