Første gang på resturant.

T.Js mamma

Glad i forumet
Fant ut at jeg ikke orket å lage middag idag etter å ha jobba nattevakt, så tok gubben og T.J med ut for å spise. Har aldri hatt med T.J på en resturant før, så var litt nærvøs på om han kom til å slå seg vrang eller no.
Det hele gikk knirkefritt for seg, T.J var super flink![:D] Han satt i ro ved borde å spiste maten sin, de hadde en lekekrok som han også var i, og han holdt lekene der inne. Han trengte ikke tilsnakk en eneste gang! Ble faktisk overasket, hadde aldri trodd d skulle gå så bra[8D]

Så flott, det er deilig å slippe matlagingen av og til.[:D] Genialt å finne et sted med lekekrok.[:D][:D]

Gutten min er egentlig også veldig lett å ha med ut for å spise, men likevel gjør vi det bare når vi er andre steder, og må kjøpe mat ute. Aner ikke hvorfor. Min er så utrolig til matvrak, at han gjerne sitter 40-50 minutter og nyter maten sin, spesielt hvis det er noe nytt og spennende. Utenom det er han turbo på nye steder, men vi trenger bare slite til maten blir servert.

Vi har dessverre ikke mange gode erfaringer fra restaurant med begge gutta sammen, siden minsten er veldig aktiv..
Vi er glade i å gå ut og spise middag, men det har blitt lite av det de siste to årene, hehe! [8D]  Vi har en restaurant her i byen som har et passe stort rom helt innerst i lokalet, hvor vi pleier å spise hvis noen i familien feirer noe. Da tar vi med leker, også leker ungene på gulvet uten å forstyrre noen. [:)]

På fredag var storebror på ferie sammen med mine foreldre, så da forsøkte vi oss på middag ute igjen med Jonathan alene. Da gikk det faktisk bra, selv om han ikke satt så mye ved bordet. Men han oppførte seg fint da han lekte også, og prøvde ikke hele tiden å stikke ut eller tømme ut boksen med Lego.. Dessuten fikk han masse oppmerksomhet av både oss og andre gjester, for han skrudde virkelig på sjarmen sin..  [;)] [:D]

Å ta med storebror alene ut på middag er ingen problem, han er flink til å sitte lenge ved bordet, og synes det er koselig å spise ute. [:)]

Back
Topp