Første gang på forumet!

bibbi80

Første møte med forumet
Hei!
Eg er ei jente på 27 år, som har prøvd sammen med min kjære i snart 1 år. Akkurat no har vi ei pause, siden det ble litt for mykje fokus på "det å få det til" den siste tiden. Vi har planer om å starte prøvinga igjen snart, men då med eit meir avslappa forhold.Håper vi!  Vi skal gifte oss til neste år, og har brukt tida no på litt planlegging av bryllup. Håper at eg får ei trivelig tid her på forumet, men andre likesinnede[;)]
 
hey og velkomen inn til oss.. håper du får ett fint opphold her og får deg kansje nye venner..
 
lykke til med planlegingen av bryllup holder på med det selv jeg men skal ikke gifte oss før om to år vi da hehe...
 
klem
 
Hei og takk for svar.  Ja vi skal prøve å  nyte bryllupsplanlegginga framover. Det er heilt rett at det er altfor fort over når dagen først er der...  
 Eg skal nå prøve å lage ein dagbok no framover. Kanskje vi skrivs igjen?
 
Mvh Bibbi

Velkommen inn hit!
Lykke til med prøving og bryllupsplanlegging! Nyt planleggingstiden til det fulle for når dagen er der så er den så altfor fort over....
 
velkommen skal du være!!!
 
kjekt å kunne planlegge bryllup, da har dere noe kjekt å se frem til, pluss at tiden går veldig fort!!!!!
 
Back
Topp