Første gang..litt skummelt gitt

FirstTime

Elsker forumet
Hei alle sammen!Dere kan tro jeg ble glad når jeg fant denne siden, virker jo super for alle i forskjellige stadier osv...

Jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei men skal til legen imorgen, kan tenke meg jeg er en mnd eller to på vei. Har hatt barn i tankene ett par år (likte ikke barn før! :))men hadde ikke tenkt akkurat nå, så de tre ukene uten p piller gjorde sitt :)

Har vært sammen med en i 1,5 år og vi har det ganske bra. En ting jeg sliter med var jo att han var utro for ett år siden, ellers går det bra og jeg ser for meg en fremtid med han. Jeg heller mest imot å ville ha barn men er jo usikker da han sier han ikke har lyst på barn nå. Han er 25 og jeg er 28. Må si han er litt mindre moden enn meg,,når det gjelder hva man er opptatt av, mener og økonomi etc. Han sier jo han vil støtte meg og det er mitt valg til slutt men vil jo gjerne være to om det helt fra starten av...
Må bare si til slutt att jeg alltid har tatt p piller som jeg skulle for jeg er ganske så imot abort...var denne ene gangen jeg manglet resept og var litt sen med å komme meg til legen:)
Har vist jeg var gravid en uke nå men ting er bare så tåkete i hodet,,når jeg tenker det blir noe av blir jeg bare så utrolig glad..og i neste øyblikk trist hvis det ikke skulle bli noe av.

Noen tanker på dette? noen enkle tips? er vel som alle andre redd for att all morro skal bli borte..vææ

Stor klem fra meg

Hei.