Første gang hos frisøren

almara

Forumet er livet
VIP
..og det gikk kjempebra! Ei fornøyd jente med nyklippet hår i dag.

Vi har også lagd bursdagsinvitasjoner, det var kjempegøy. Klippet ut hjerter og kroner av malerier og tegninger Alma har lagd og limte dem på fine ark. Hun var selv med og klippet og limte og "skrev" på kortene! Vi har kost oss skikkelig. 
Hvordan har deres lørdag vært?

Så bra at klippetimen gikk fint :) utrolig at dere ikke har trengt å klippe henne før nå da...

Hørtes skikkelig koslig ut å lage hjemmelagde bursdagsinvitasjoner da, sikkert moro for familien å få også da :)

Vi har nå fått hjem foreldrene til mannen etter 5 ukers tur i USA, og da vanket det gaver både til Amelia og til den nye babyen.... Kjempestas for både meg og henne å få både bamser, hårstasj og ikke minst maaasse klær :)

Spesielt glad for et kjolesett matchende til både Amelia og babyen, i str. nyfødt til babyen så blir nok fint på morsdag kan jeg tenke meg :)

Så bra det var en vellykket tur til frisøren. Veldig greit å være fin på håret nå som det nærmer seg bursdager og jul. :)

Vi har foreløpig kun klippet med kjøkkensaksa. Blir sånn passelig skjevt, men det synes knapt i og med at hun blir bustete før vi rekker ut av badet likevel. ;)

Ja, det syns faktisk ikke at hun har klippet seg, hun har så mye krøller og hun ville ikke klippe så mye, så da blir det vanskelig å legge merke til.

Å, det hørtes herlig ut *trinemor*, med så mange fine gaver:) Dere blir sikkert kjempefine!:)

Så flott hår hun har!!

Vi har vært hos svigermor/ bestemor i helgen og har kost oss veldig masse!
Men det var godt og komme hjem igjen også =)

Nydelig fint hår hun har. :) Så bra å høre at frisørturen gikk bra. Jeg har mer eller mindre gitt opp frisørturene for en stund, og maskinklipper ham hjemme. Gruer meg litt til lillesøster trenger klipping, for jeg kan ikke akkurat gjøre det samme med henne. :P Fint å høre om barn som sitter stille nok til at frisører kan klippe ordentlig, Felix ble skjevt klipt hos 3 forskjellige frisører. :P

såå fin hun ble :) her var vi første turen til frisøren på onsdag, klippet vekk alle de lange fine korketrekkerne til snuppa, hun hadde hår langt ned på ryggen. mykt, gullhår. nå er det samla i en lengde, skulderlangt. hun har stritt hår, men noe fall bak. om det er etterdøninger etter krøllene eller om hun får fall i håret vet vi ikke enda..

Back
Topp