Første forsøk over...

Lykke3

Flørter med forumet
Ja, da var første forsøk overstått og tr kom som den normalt ville kommet... Var vel ikke egentlig overrasket pga alle de negative testene, men man håper jo i det lengste på at det skal gå allikevel.. :(
Har allerede nå lyst til å komme i gang med neste runde, men sommerferie må vel alle ha..
Ja, ja.. Skuffet, men ikke utslått kryper jeg i seng.. Gullegget finnes og det skal klaffe en gang! Håpet er enda stort og det kan jo ikke klaffe for alle på første forsøk:Heartpink

Det var synd, men bedre lykke neste gang :-)

Sender deg en stooor klem! En dag kommer gullegget og det er sikkert!

Sender deg en stor klem og krysser fingrene for at neste runde gir et helt annet resultat! Forsøk å slappe av og nyt sommeren inntil nytt forsøk til høsten :).

Sender deg en god trøste klem!! Prøv og nyt sommeren, før nytt forsøk til høsten :) Vet hvordan du har det! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for gode ord, det er så godt å ha dere hær, enda jeg aldri har møtt dere på ordentlig :)

Nå har jeg akkurat snakket med klinikken og vi får starte på nytt igjen på neste syklus!! :love2 Vel og merke at jeg ikke må få tr før tidligst 5 august for at alt skal klaffe med deres ferietid, men da får jeg bare krysse fingrene på at den kommer når den skal den 6 august :D Glede oppi skuffelsen var ikke feil :)

Så godt med positive nyheter oppi den store skuffelsen! Da krysser jeg fingrene for at syklusen din spiller på lag slik at oppstart blir i august :).

Så leit da.... Men veldig bra at dere får starte opp så fort. Tror man bare må kaste seg uti det så snart som mulig. Stor trøsteklem!

Sender en stor klem

Back
Topp