Første forsøk IVF, bivirkining nasespray

Bkno0677672

Andre møte med forumet
Jeg begynte med nesesprayen den 4. April og er helt ferdig, jeg bare sover og måtte rett og slett sykemelde meg, bjunner å grine for alt, føler meg helt tom. Kan gå fra å være sint til å være glad på 1 sekund det er svært trøttende å føler jeg ikke har kontroll på egen kropp!! Noen andre som kjenner seg igjen?

Kjenner meg ikke helt igjen, men disse hormontulskuddene klussa med nervene mine, så jeg var helt nervevrak i en mnd tid :p var skikkelig vondt. Vurderte å droppe hele greia :( men heldigvis holdt jeg ut å vi har nå verdens fineste 1 åring ;)
Humørsvingninger fikk jeg derimot da jeg ble gravid, spesielt hvis jeg var sliten ;) lykke til

Kjenner meg ikke helt igjen, men disse hormontulskuddene klussa med nervene mine, så jeg var helt nervevrak i en mnd tid :p var skikkelig vondt. Vurderte å droppe hele greia :( men heldigvis holdt jeg ut å vi har nå verdens fineste 1 åring ;)
Humørsvingninger fikk jeg derimot da jeg ble gravid, spesielt hvis jeg var sliten ;) lykke til
Hmm ja lurer jo på om jeg bare er utbrent, eller at jeg sliter meg selv ut med all tenkingen å forventningene! Synst det er så merklig at jeg skal være så trøtt og sliten! Gleder meg til mai

Ja, akkurat sånn har jeg også hatt det. Ble sykemeldt etter få dager. Kos deg hjemme å gjør ting som gir deg gleder og energi

Ja, akkurat sånn har jeg også hatt det. Ble sykemeldt etter få dager. Kos deg hjemme å gjør ting som gir deg gleder og energi
Det er egentlig godt og hørre at andre også har hatt det sånn! Selv om jeg ikke ønsker det for noen! Men du føler dei ikke så alene om det da

Hadde det også slik når jeg sprayet, men hva gjør man ikke...

Jeg hadde det helt likt, tok til tårer for ingenting, og jeg er i utgangspunktet en person som nesten aldri gråter.
Humøret mitt var opp og ned konstant, så mannen min her synes han har vært kjempeflink (Og det har han også som har holdt ut med meg ;) )

Sant så sant, har dere hatt mange forsøk? Eller hvor i prosessen er dere?
Ruger på et fryseegg nå. Hatt et forsøk, ble gravid og mistet. Så håper frysen sitter slik at vi slipper en ny runde fra start.

Er på dag 17 på spray selv. Skal bruke det i 4 uker før jeg begynner på sprøytene. Er selv helt ute. Jeg sliter skikkelig med hodepine og har vært sykemeldt i over 1 uke nå. Har du lang eller kort protokoll?

Er på dag 17 på spray selv. Skal bruke det i 4 uker før jeg begynner på sprøytene. Er selv helt ute. Jeg sliter skikkelig med hodepine og har vært sykemeldt i over 1 uke nå. Har du lang eller kort protokoll?
Off håper det går fort over når det er ferdigt! Jeg har bare vært sykemeldt 1 uke men lurer på om det blir videre sykemelding viss det ikke blir bedre enn dette! Har lang protokoll skal bjunne me sprøytene den 22. Aprill

Off håper det går fort over når det er ferdigt! Jeg har bare vært sykemeldt 1 uke men lurer på om det blir videre sykemelding viss det ikke blir bedre enn dette! Har lang protokoll skal bjunne me sprøytene den 22. Aprill
Da har du vel kort protokoll? Jeg startet spraying 30 mars og begynner på sprøyter 30 april.

Huff, jeg hater sprayen.. Den har slått meg helt ut nesten hvert forsøk, og jeg har vært igjennom 8 ferskforsøk - så det har blitt en del sykmeldingsdager på meg siden 2011. Fæl hodepine, går rundt i en konstant døs, ukonsentrert og super distré, samt hetetokter og generelt helt utslitt. Men ikke alle forsøk har vært like ille altså! Alt for en spire! :-)

Jeg begynte med nesesprayen den 4. April og er helt ferdig, jeg bare sover og måtte rett og slett sykemelde meg, bjunner å grine for alt, føler meg helt tom. Kan gå fra å være sint til å være glad på 1 sekund det er svært trøttende å føler jeg ikke har kontroll på egen kropp!! Noen andre som kjenner seg igjen?
Jeg ble veldig utafor av sprayen, gikk på den i fire uker, den siste var værst. Nå var jeg på ferie to av disse ukene, så de mesteparten av tiden tilbragte jeg stort sett med boka mi på en strand. Siste uken jobbet jeg fullt, så var nok derfor det ble litt tungt. Når man er sliten blir alt mye værre, så sikkert ikke dumt å ta en sykemelding. Var på kontroll på tirsdag, fortalte legen hvordan jeg hadde det, og hun sa det var sprayen som gjorde at jeg ikke kjente igjen meg selv. Har gått på sprøyter i to dager nå, og de værste hetetoktene har gitt seg. Føler man at man trenger sykemelding tror jeg man skal ta det. God bedring, så går vi håpe alt dette fører til at vi blir ekstremt lykkelige til slutt :)

Jeg ble helt koko av nesespray. Virkelig sånn sykt deprimert og gråt av alt. Ble sinna og sur. Jeg forklarte lege og sykehus og gikk aldri på langt regime igjen.

Alle andre forsøk gikk jeg rett på sprøyter. Sjekk det ut dersom det blir nytt forsøk. Hadde ikke noe å si på egg-kvaliteten.

Back
Topp