Første forsøk å symptomer

M

Mirakel-4

Guest
Hei. Jeg å kjæresten er i første prøveperiode. Håper på et 4. mirakel
Idag våknet jeg med de ømmeste brystene, å mulig økt luktesans, å er litt øm i underlivet/korsryggen. Har også kjent på litt leggkramper.. Er så spent! Hadde mensen 8. oktober, tok ut hormonspiralen den 21. okt, så vet det er tidlig å skal mye til for at det har klaffet så fort. Men lurer så på når jeg kan begynne å teste.. noen som har tips? Er det for tidlig enda kanskje?

Tidligste jeg ville testet er 8 dager etter EL. Men du vet kanskje ikke når du hadde EL med tanke på spiralen? Om symptomene dine skyldes graviditet, vil du teste positivt allerede med de mest sensitive testene :) Symptomene skapes i stor grad av økt HCG, og de mest sensitive testene slår ut på veldig lav økning. Så du kan jo ta en test i morgen tidlig?

Men det er nok ikke helt usannsynlig at symptomene kan komme av at du har tatt ut spiralen og derfor er ekstra «på kjenning» etter symptomer heller! Vanskelig å si. Men det er fult mulig å få EL raskt etter fjerning, og da er det definitivt mulig at du allerede er gravid :)

Krysser fingrene for deg!

Back
Topp