Første flytur !

Bruker65rr

Flørter med forumet
Hei på dere :) har dere noen tips til å reise med små barn? Vi reiser til Spania neste uke, og jeg er veldig spent på hvordan det vil gå. Spesielt første flyturen til prinsessa. Erfaringer, råd og tips tas i mot med glede :D


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Henger meg på denne.. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har betalt for sete til Amanda, og skal ha henne oppi bilstolen. Noen som har prøvd det? Venter spent på svar ;)


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Jeg har ikke flydd. Men om vi skulle ha gjort det hadde jeg hatt med leker, ting som kan underholde. Kjeks / smoothier / melk o l .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mitt tips er å ta med mat og drikke + litt kjeks etc. Vi bestilte flymat når vi reiste med mellomste på den alderen og den spiste hun ikke. Liker hun å se på tv kan dere laste ned litt film på ipad. Det gjør vi med litt større barn. Ta med pledd når hun sovner og litt leker. Gi blaffen i di andre passasjerene om hun gråter og lager lyd, man blir bare stressa av å tenke på at andre kanskje blir irriterte. Såpass må di tåle :)
La hun gå/krype i midtgangen om hun ikke vil sitte mer i ro.
Gi pupp/flaske/smokk ved avgang og landing så forebygger du dott i ørene.
Hmm.. Ja, bleier og våtservietter, men det er vel en selvfølge. Er trangt å bytte bleie på di små toalettene så gjør det enklest mulig :)
 
Mitt tips er å ta med mat og drikke + litt kjeks etc. Vi bestilte flymat når vi reiste med mellomste på den alderen og den spiste hun ikke. Liker hun å se på tv kan dere laste ned litt film på ipad. Det gjør vi med litt større barn. Ta med pledd når hun sovner og litt leker. Gi blaffen i di andre passasjerene om hun gråter og lager lyd, man blir bare stressa av å tenke på at andre kanskje blir irriterte. Såpass må di tåle :)
La hun gå/krype i midtgangen om hun ikke vil sitte mer i ro.
Gi pupp/flaske/smokk ved avgang og landing så forebygger du dott i ørene.
Hmm.. Ja, bleier og våtservietter, men det er vel en selvfølge. Er trangt å bytte bleie på di små toalettene så gjør det enklest mulig :)

Takk for gode tips :D ;)



Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Back
Topp