Første flytur unnagjort :)

justair

Gift med forumet
Da har vi i dag flydd fra Bodø til gardemoen. Å må si jeg er meget stolt av lille Ailo-han skrek ikke i det hele tatt under turen, ikke et lite pipp en gang, bare masse smiling og litt babling før han sovnet av igjen.

Ellers så var jeg fornøyd me ansatte jeg møtte, i innsjekkinga var hun grei, i sikkerhetskontrollen var de kjempegreie(trengte ikke smake på babymaten eller noe), på flyet så fikk vi gå ombord først uten å vente utenfor flye hvor det er kaldt... og når alle var kommen inn i flyet så spurte de dama som satt ved siden av oss om hun ville sitte et annet sted slik at vi fikk bedre plass siden vi reiste med baby:)

Tror ikke turen kunne gått bedre :D

Så bra:)
De er som regel veldig greie med små babyer;)
Første gang vi reiste med storebror var han nesten 3mnd. Da gikk alt som en lek:) da hadde vi flybytte i oslo.

Så bra! Har lurt litt på dette med babymat - så det får man altså ta med gjennom sikkerhetskontrollen? Kanskje litt rart spørsmål, men hva med flaske med melk? Er enda ei stund til vi skal ut på tur, men jeg lurer jo fælt på disse tinga ;)

Du må kanskje smake på melka du har med.
Men med storebror hadde jeg med flere pakker med ferdig nan, aldri vært et problem:)

Det du ikke får med er f.eks kokt vann på termos+kaldt vann og pulver slik at du blander selv.... du må ha ferdiglaget på flaske, eller sånn ferdiblandet man kjøper på butikk. Kanskje du må smake på det men det måtte ikke jeg, gikk bare rett igjennom utn så my som et blikk-bare på den nusselige babyen min ;) hihi

Back
Topp