Pilfink
Flørter med forumet
Dersom forholdene tillater det skal vi reise innenlands for å være med min familie i over tre uker rundt jul. Babyen vil da være 5,5 mnd. Jeg gruer meg veldig til selve turen, og lurer på om andre har tips eller erfaringer. Vi kjører nok til flyplassen selv, noe som er en utfordring i seg selv siden babyen haaater bilstolen ( å bli spent fast tror jeg). Flyturen tar ca 1,5 timer, og vi flyr med SAS. Mye kan jo skje utviklingsmessig på en måned frem til vi etter planen skal dra, men jeg er bekymret siden babyen er litt «skjør» og reagerer veldig på høye lyder og bråk. Selv om vi triller daglige turer langs trafikkerte veier og i liv og røre, og jeg på ingen måte har bevisst skjermet han, har denne dumme pandemien ført til at jeg har isolert meg hjemme i stor grad. Vet ikke om det er årsaken til at han er litt sart, eller om det bare er det at han er liten, men sånn er det. Uansett- denne flyturen blir garantert en prøvelse! Han tar ikke smokk, og jeg fullammer. Han kan til dels underholdes på fanget med en bok, men ikke mer enn noen minutter av gangen. Pappaen reiser sammen med oss, og er betydelig mer optimistisk enn jeg er. :-D
Hvilke erfaringer har dere? Tips og råd? Hva bør jeg ha med?
Hvilke erfaringer har dere? Tips og råd? Hva bør jeg ha med?