Første far-/dattertur!!

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hjelpes, nå er pappa og bebbis på helgetur, langt og lenger enn langt avgårde. Hvordan skal det gå, mon tro? Gleder meg syyykt til p sove i hele natt - og i morgen natt! For en luksus! ...men litt tomt er det jo her, da:(


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Håh! Mannen her i huset ville aaaaaldri lagt i vei på noe sånt :p Litt misunnelig......
 
Håh! Mannen her i huset ville aaaaaldri lagt i vei på noe sånt :p Litt misunnelig......
Hehe, nei, jeg synes forsåvidt det er litt tøft gjort. Det rapporteres at de har det bra. Mor har trang til å ringe en gang i timen, men skal prøve å holde meg til et par ganger om dagen;) Nyyyydelig å sove en hel natt! Det har ikke skjedd siden helt, helt i starten av svangerskapet. Digg!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ikke værst!
Kommer de hjem i morgen da eller?:)
Hvor mange ganger har du ringt i dag?:p haha

Her skal mannen til pers i natt, og kjenner det skal bli godt å sove...Samtidig gruer jeg meg:p :confused:
 
Ja, de kommer hjem i morgen. For øyeblikket holder jeg på å gå til grunne av savn:eek: Jeg har bare ringt en eneste gang!! Men han ringte da hun hadde lagt seg, da, og hadde han ikke gjort det, hadde jeg ringt. Har fått en haug med snapper og sendt et par meldinger. Så har jeg sendt snapper av meg selv:p Hahaha, som om hun bryr seg, liksom. Blir visst litt rar av dette, jeg:p
Hun koser seg glugg, ser ikke ut til at hun savner mammaen sin en plass! Vet ikke helt, jeg, det er jo deilig med "fri", men...blir fantastisk å få dem hjem igjen også!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Haha, snapper av deg selv...herlig:D
Godt hun koser seg masse:)

Her gikk det ikke så bra i natt...Han fant ikke roen og skrek hysterisk til jeg kom:( Så da ble det ingen sovenatt på meg likevel:p haha
Med engang han så meg ble han stille og sovnet tvert på puppen;)
 
Huff, da...er det avvenning på gang? Ikke så enkelt, det der!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Huff, da...er det avvenning på gang? Ikke så enkelt, det der!



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app


Neida, vi drøyer det. Skal ikke ut i jobb på lenge enda uansett, og ekstravakter styrer jeg selv.
Trengte sårt bare en natt med skikkelig og mer sammenhengende søvn.
Hs syns jeg kunne fortsette litt til iallefall;) Det er jo koselig også, til tross for jeg er dautrøtt til tider:p
 
Back
Topp