Første "du ser feit ut" kommentar i dag....

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
Min "snille" kjære kommenterte i dag at jeg begynner å se ut som Carrie i Kongen av Queens når hun var gravid!!

Takk for komplimentet;) Jeg føler mer iallefall fresh nå:P

Lagt på meg en kilo og bare passer inn i joggebukse grunnet stooor mage, så det får han bare tåle;)

Andre som føler seg like freshe? Føler, og ser sikkert utrolig oppblåst og sliten ut! Jeg som skulle bruke denne sommeren til å være hot mama;)

Jeg er nok litt som deg da ja, jeg har ingen bukser som sitter greit uten at det gjør vondt i magen, bruker bare tights for tida. Men det kan jeg ikke på jobb til uka, så gruer meg litt til å på jobb egentlig. Jeg får håpe at den oppblåste følelsen gir seg etterhvert, jeg føler jo nesten like mye press oppover i ribbeina som når jeg var langt på vei med forrige mann. Da var jeg ikke sånn oppblåst som nå. Jeg håper virkelig det gir seg snart.... :)

Huff ja.. oppblåst og forstoppa i magen... Orker ikke at noe presser over magen, så her henger joggebuksa på så løst som overhodet mulig.. heldige meg har en jobb der klærne også henger og slenger.. daffer rundt som sykepleier :) Men ja.. føler meg rett og slett dvask og feit nå, selv uten å ha lagt på meg noe.. figuren er helt annerledes liksom.. :P

Ja kroppen har virkelig forandret seg FORT! Føler jeg nettopp fant ut jeg er gravid, nå passer jeg ikke inn i noen av buksene! Vet jo det går kjappere når det er #2, men dette er litt utrolig! Gleder meg egentlig til uke 12, så kan jeg kle meg som en gravid strutter, istedenfor en slask med litt mage;)

mannfolk vet ikke helt sitt eget beste noen ganger!!!! makan! haha!

jeg føler meg faktisk ikke feit! sist gang på samme tid måtte jeg gå med gravidbukser allerede. men jeg har istede gått ned 2 kilo. er desidert myyyye kvalmere denne gangen, så det forklarer vel litt. 

Ja, oppblåst og fæl! I tillegg ser jeg syk ut. Likblek med mørke ringer under øynene. "heldigvis" har jeg en kranglete tann som jeg kan skylde på. Lite søvn pga smerter osv..

Hihi greie mannen som slenger en sånn kommentar 

Min har heldigvis holdt munn, men jeg føler meg oppblåst og med stor mage. Selv om jeg har gått litt ned den siste tiden, og da føles det litt kjipt å føle seg feit på magen uten å kunne vise den. Jeg er jo så vidt 6 uker så det blir nok noen store tunikaer og kjoler de neste 6 ukene, huffa meg. Hadde fått mage allerede 8 uker på vei med første mann så regner med det blir vanskelig å skjule magen nå med 3 mann. 

Her er det heller omvent, magen er flat som en pannekake og ingen kan under noen omstenidgheter se at jeg er 9 uker på vei, men så har jeg gått ned 5 kg pga at jeg er kvalm g spiser nesten ingenting :-S så det er vel ikke noe å trakte etter det heller! Åh jeg skulle ønske at jeg hadde klart å spise litt mere normalt i alle fall! 3 ritz kjeks , kvart posjon middag og to skjeer grøt til kvelds i løpet av en dag er jo litt lite! Så jeg glder meg til uke 12 og jeg kan bli litt normal i matveien igjen :-)

Føler meg egentlig veldig bra jeg :)

Mannen kommenterte faktisk magen i gårkveld ;) Han hadde sett da vi gikk tur at jeg hadde en liten kul. Herregud, det må nesten være to inni der..
Greit nok at det er fjerdemann, men så tidlig har ingenting skjedd før. Etter 9 uker med nr tre fikk jeg ikke igjen buksene mine. Nå er jeg straks seks uker, og kan vinke farvel allerede...

Jeg vinket farvel til alle buksene mine lenge før uke 12 sist gang også. Jeg tok første magebilde i uke 12 og hadde tydelig gravidmage. Denne gangen ser det ut som den magen er her allerede. Buksene sluttet å passe i linningen ca 6 uker denne gangen... Fikk helt sjokk! 

Jeg syns det er greit at magen kommer tidlig, sånn at jeg allerede i uke 12 kan kle meg for å vise en struttende mage:) Selv om det føles absurd å være SÅ gravid allerede;) 

Skulle egentlig ha flyttet til Spania før jeg kjøpte klær, for der er jo alt så billig... men jeg må nok krype til korset å kjøpe meg en gravidtights eller bukse før dette. Prøvde å finne gravidklærne mine fra sist, men de er totalt forvunnet:( 

Shit! Innså akkurat noe! Min datter har litt skodilla for tiden, og kommer hele tiden inn med sko til meg som jeg må ta på. Hun kom med de helt nye Hilfiger kilehælene mine, og de var dødstrange! Fader! Stakkar alle skoene mine!!!!       

Hører mye snakk om at man blir større med nr 2, men jeg er gravid for første gang, og ser ut som mine veninder gjorde i mnd 3-4, og jeg er bare i uke 7. håper det er normalt, ellers tror jeg snart det er en 5-6 stykker inni der...

Da jeg var gravid med første så hadde jeg like stor mage i uke 12 som en venninne hadde i 5 mnd! Så joda.. vi er forskjellige! Noen får mage tidlig, mens andre "popper" ikke ut før over halvveis. Jeg håper og tror at det er lettere for kroppen at det går over lengre tid enn at den plutselig dukker opp og må vokse veldig raskt i slutten.

Ja, vi er alle forskjellige. Minstesnupp sa i dag at oj mamma, magen har begynt å vokse! Mens eldstesnupp sa bare, mamma, du ser litt tjukk ut nå..
He he, jeg blir mer og mer sikker på at det er to inni der. Luftet det også for mannen i dag, han nevnte noe om gutt og jente symptomer. Siden jeg har symptomer på begge deler mente han at det er begge deler inni der. Ha ha. Får bare krysse fingrene for en positiv overraskelse på ul på onsdag :D

Jeg føler meg skikkelig slaskete.. Orker ikke ha på meg dongeribukser, magen har begynt å vise, men ikke sånn fin gravid mage! Neida.. Ser bare ut som jeg har kost meg godt i ferien..:p uff, gleder meg til jeg kan forklare grunnen til dette..:p Jeg har vært ganske dårlig også..men må ha spist for å holde meg så noenlunde ok.. Nei det er ikke lett dette..men kjenner det er en god motivasjonsfaktor for å bli super sunn etterpå..;) Hehe...sier jeg nå det;)

Her synes det ikke enda. Gått ned 1,5 kg faktisk. Nå er jeg bare 5-6 uker på vei da :) Puppene har blitt litt større da,noe de IKKE trenger for å si det sånn :S

Her synes det ikke enda. Gått ned 1,5 kg faktisk. Nå er jeg bare 5-6 uker på vei da :) Puppene har blitt litt større da,noe de IKKE trenger for å si det sånn :S

Forrige svangerskap poppet magen ut lenge før uke 12 og jeg ble tidlig stor. Så får se hvordan det blir denne gangen. Gjør ikke noe om det tar lenger tid denne gangen :)

I begynnelsen av kvalmeperioden prøvde jeg å spise sunt, da var jeg skiten hele tiden, og kvalm, og hadde ikke lyst på noe av den maten jeg vanligvis spiser, så gikk ned litt. Etterhvert som jeg har blitt mer kvalm har jeg latt alle hemninger fare og spiser det jeg klarer å få i meg, men har funnet ut at mens jeg spiser eller har full mage er jeg ikke kvalm, så spiser jo et eller annet hele tiden! Har ikke turt å veie meg, men føler jeg har gått opp ganske mye, fått stor og oppblåst mage og har lagt på meg andre steder også, lår, hofter, armer, osv. Så må jo klare å stoppe dette på et vis, kan jo ikke fortsette å spise så mye! Håper det blir lettere etter kvalmen gir seg litt.. Huff.. Deppa

Her er det umulig å spise sunt! Jeg har rett og slett ikke lyst på noe... blir kvalm av tanken på noe som ikke er supergodt! Jeg kan bare spise gode gamle og tygge smaker. Lagt på meg halvannen kilo, men tror dette bare er på magen, for den er den eneste som har blitt noe større. Selv om min kjære går og klyper meg litt overalt;)

Regner med jeg ikke blir noe bedre kosthold denne gangen, men sist hadde jeg ikke matlyst heller så jeg la heldigvis bare på meg 12 kilo selv om jeg bare spiste "dritt";)   

Back
Topp