første desemberbabyen er jo allerede kommet.

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Var inne å snek litt på desember. Og første desember babyen er allerede kommet. Nå gikk det plutselig litt fort i svingene her.

Jepp så det, det kan jo faktisk skje en av oss snart og. Da jeg hadde termin i desember, var det 2 eller 3 stk som fikk i oktober mener jeg å huske.

Oj!
Ja...då är vi inte långt undan egentligen! Håller tummarna för att vi lyckas ha våra små inne över nyttåret då!

Første desemberbabyen kom i september! :-)) Hun er kjempesøt og klarer seg utmerket. :-))

Oi! Det er et tegn på at det nærmer seg for oss å ja :) Hjelpes....

Ja er ikke mange ukene føre det skjer noe her nå :)

Så det jeg også, og tenkte å skrive no om det her;) babyen ble visst født 13. oktober. Hvem tar på seg ansvaret for å lage fødetrå her? ;) burde kanskje egentlig hatt en allerede synes nå jeg da, med tanke på Chuma?

Side skrev:
Så det jeg også, og tenkte å skrive no om det her;) babyen ble visst født 13. oktober. Hvem tar på seg ansvaret for å lage fødetrå her? ;) burde kanskje egentlig hatt en allerede synes nå jeg da, med tanke på Chuma?

Ikke så viktig, men hun ble født i september. :-) tror det var 6. eller noe. :-P Hvis det ikke er kommet to da! Jeg er jo ikke allvitende;-) MEN, det stemmer at det holdt på å komme en desembergutt rundt nå.. :-) Han er fortsatt inne i magen så vidt jeg vet, men det spørs hvor lenge.. Fødselen blir visst ikke stanset hvis den kommer skikkelig igang igjen. Det er ikke lenge til vi sitter med små nøster alle sammen! :-D *Gleder meg helt villt*. Innen 4. Januar har jeg gutteladden i armene. :-))

Oi. Da er det allerede to desember babyer som er kommet allerede da. Jeg håper de små klarer å vente til etter nyttår ihvertfall :) og for de som ikke klarer å vente til det. Håper jeg venter til desember :) men nå nærmer vi oss med stormskritt. Føler vi nettopp meldte oss inn i januar forumet jeg.

Det var akkurat det som gikk opp for meg her om dagen også, da jeg blei litt redd!! Heeelt absurd!!:) Trenger ikke gå så fort for min del, for vi er ikke klare enda:)

Back
Topp