Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva serverer man en mann på første date, når man ønsker å imponere? Som er enkelt, og ikke tar flere timer siden han kommer etter arbeidstid. Jeg kan ikke å steke biff, og ingen av oss er store på pastaretter![]()
Det kommer jo veldig an på mannen da, hva han blir imponert overHva vet du om ham - hva slags type er han? Lager han mye mat sjøl? Går han mye ut og spiser? Har han allergier, er han veganer, sånne ting? Enkelte menn elsker deg jo om du lager en klassisk kjøttrett med saus og greier, mens andre setter stor pris på feinschmecker-tapas, asiatiske smaker, arabisk kjøkken, you name it. Kanskje du bare må ta en sjanse, eller evt drive litt detektivarbeid før du bestemmer deg?
For the record: jeg ble veldig imponert over mannen min da han i sin tid inviterte meg hjem på middag nr to og hadde lagd hjemmelagd fiskegrateng fra bunnen. Bare at han hadde brukt griljermel, som jeg reagerte på pga nøtteallergi - så han kunne i teorien ha tatt livet av meg..!![]()