Første dagen idag :D

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Igår tok jeg min siste røyk ;D Skulle vel ha sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid, men så enkelt er det faktisk ikke !!! Å jeg hadde noen røykpakker liggende fra sverigetur tidligere i sommer, viste da ikke at jeg var gravid! å har hele veien psyka meg opp til å slutte helt når de pakkene var tom ;D Å igår var de tom!! Så da jeg sitter jeg er, med egentli ikke noe røyk sug i det heletatt... Men vet ikke hva jeg skal gjøre nå, siden jeg har fått ekstra "fritid" i døgnet :P

så bra! [:D] dette klarer du!! det blir noen vanskelige dager men hold ut!! [;)]
jeg har ike røykt siden uke 6, og nå tenker jeg nesten ikke på det lenger. med mindre jeg er med noen som røyker...

bra at du slutter!

jeg sluttet i uke 6 jeg også, da fant jeg ut at jeg var gravid.

men er like røyksugen hver eneste dag, drømmer tilogmed at jeg røyker.
så for meg er det ikke lett.

men kommer uansett ikke til å røyke så lenge jeg er gravid eller ammer.

Så flink du er, håper du klarer deg uten å sprekke.

Men flink er du uansett som faktisk prøver

Dette går ganske bra enda :) Vært intens røyksugen 1 gang på flere timer nå, og da spiste jeg ei brødskive med hvitost å parika :) Noe jeg trur jeg blir avhening av, fremover :)

Håper du klarer det...[:)] 
Gratulerer til alle som har klart det, dere er flinke[:)]
Jeg sliter veldig, røykte 20 om dagen før jeg ble gravid, har ikke klart å slutte helt, røyker en annenhver dag. Skikkelig teit, burde jo bare være å kutte ut.....

Jeg slutta for snart 4 år siden, da var jeg 6 uker på vei med førstemann[:D][:D]

Håper du klarer deg fint uten røyken.
Min redning ble BV Haha. [:D][:D][:D]

Jeg vet ALT om at det ikke er lett altså. Gikk fra 2(!!![X(]) pk. tob. i uka til 0, på ei uke[8D]

Så flink du er :) Bra jobba!!
Selv snuser jeg, har ikke helt klart å slutte, men har begrenset meg veldig... Snuser nikotinfri snus, men må ha ca 2 vanlige for dag.. vanskeli altså...

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: *Sperminator*

jeg sluttet for flere år siden men da jeg gjorde det jogget jeg og gikk masse turer når suget kom...hvis man liker det er det en veldig god ting å gjøre og det hjelper og det er jo kjempe sunt[:D][:D]

lykke til med røyke slutten[:D][:D]

Slutta noen dager etter positiv test men har sprukket noen ganger til å beggyne med der eg tok ein halv ol. men nå har eg ikkje røykt på fleire veker [;)] tatt ein snus hvis det er blitt heilt gale[8D] men trur eg kan takka kvalmen for at det har gått så fint å slutta[;)]

stå på jenter:) Dette klarer dere...

Så utrolig flott for babyen og deg selv! Dette klarer du [:D]

Skulle det bli vanskelig så ta en titt på denne tråden:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19937231&mpage=1&key=�

Back
Topp