Første dag...

Lychee

Betatt av forumet
..i gravidbukser- føles som en ny verden :) Følte meg litt dum da jeg var innom HM og kjøpte to bukser i går, har ikke noe voldsom mage som jeg tror skjules greit under en vid topp, men da jeg prøvde dem..fantastisk! Ingen knapper som gnager seg inn i magen og press som forårsaker kvalme og ubehag. Skinny-buksene er bare så deilige og myke, disse skulle jeg jammen ha hatt allerede fra uke 5/6, da hadde jeg allerede like stor (luft)mage som nå. Noen andre som flyr rundt med (nedbretta)tøystykke på magen? :)

Last edited:
Jeg bruker for det meste kjoler, eller bukse/shorts med lavt liv :) Det har funket for meg til nå :D

Jeg skal bruke gravidbukse for første gang på jobb i dag :) kjente i går at nå strammer arbeidsbuksen for mye, blir bare kvalm av det. Ikke noe godt når man har butikkjobb og bøyer seg ned mye! Tror det er mest luft hos meg enda da, er 13+3 i dag :)

Jeg skal bruke gravidbukse for første gang på jobb i dag :) kjente i går at nå strammer arbeidsbuksen for mye, blir bare kvalm av det. Ikke noe godt når man har butikkjobb og bøyer seg ned mye! Tror det er mest luft hos meg enda da, er 13+3 i dag :)
Ingen grunn til å ha det ubehagelig når man ikke må, er jo ingen som ser det :joyful: Er nok mest luft her også (11+2), men det spiller jo mindre rolle, større mage er større mage, og buksa strammer jo uansett like mye hva nå enn grunnen er :p

Ingen grunn til å ha det ubehagelig når man ikke må, er jo ingen som ser det :joyful: Er nok mest luft her også (11+2), men det spiller jo mindre rolle, større mage er større mage, og buksa strammer jo uansett like mye hva nå enn grunnen er :p

Nei ikke sant :) har brukt noen mammajeans fra HM på jobb i dag, var deilig å slippe at det strammet men føler de gled sånn ned :( det strammer liksom INGEN plass.. Den sitter perfekt på rumpe og lår, men kunne tenkt meg at det var strikk eller noe sånt i livet.. Og så bør det nesten være jeans det jeg bruker på jobb :( noen tips om gode bukser som kanskje sitter litt bedre?

Nei ikke sant :) har brukt noen mammajeans fra HM på jobb i dag, var deilig å slippe at det strammet men føler de gled sånn ned :( det strammer liksom INGEN plass.. Den sitter perfekt på rumpe og lår, men kunne tenkt meg at det var strikk eller noe sånt i livet.. Og så bør det nesten være jeans det jeg bruker på jobb :( noen tips om gode bukser som kanskje sitter litt bedre?
Vet ikke om dette er de samme jeg har kjøpt, de heter super skinny og ser jeans-aktig ut, selv om stoffet er mer stretch enn jeans vil jeg si.. Kosta 299 mener jeg. Jeg bretta dem ned sånn at kanten oppe ble dobbel og litt til, synes de satt greit da! Men krever jo en litt vid og lang genser for at ikke stoffet skal synes gjennom. Tror jeg pakker bort mine vanlige bukser for denne gang :)

Vet ikke om dette er de samme jeg har kjøpt, de heter super skinny og ser jeans-aktig ut, selv om stoffet er mer stretch enn jeans vil jeg si.. Kosta 299 mener jeg. Jeg bretta dem ned sånn at kanten oppe ble dobbel og litt til, synes de satt greit da! Men krever jo en litt vid og lang genser for at ikke stoffet skal synes gjennom. Tror jeg pakker bort mine vanlige bukser for denne gang :)

Tror det er den jeg også har.. Jaja, alt sitter ikke like bra på alle tydeligvis :) får lete videre etter en som passer meg bedre jeg har kun highwaist bukser fra bikbok fra før, og de begynner å stramme, så blir nok kun slike bomullsbukser og mammajeans fra nå av her også :)

Er ikke 9 mnd. en gang siden jeg vagga rundt i gravidklær, og nå har jeg jammen meg funnet dem fram igjen...! Ikke at magen har blitt så mye større (annet enn pga luft, det varierer litt hvor ille det er), men alt som strammer gjør vondt og gjør meg kvalm, så da er det godt med klær som ikke strammer på magen. :-)

Jeg er bare 7+1, men alle buksene strammer. Gikk mest med kjoler og skjørt tidligere, men nå putter jeg i meg 2x Utrogest vaginalt 3x daglig og går støtt med truseinnlegg. Føler at ting sitter "for løst" med skjørt og kjole da, så nå er det bukser. Men det begynner å bli skikkelig ubehagelig!!

Ikke tatt fram mamma klærne enda, 13+2, men har de klare :-) Får eg mage like sent som sist så trenger eg de ikke før etter oul. Håper magen kommer litt tidligere denne gangen :-)

Jeg er stor dame, så finner ikke gravid bukser som passer meg. Så her er det bare harems bukser fra Cubus som er favoritten.

Back
Topp