nnugni
Glad i forumet
på ny jobb er overstått hehe
chempe sliten og følte vel egentlig at jeg måtte klare meg selv til tider idag
jeg har jobbet lenge i bhg og veit at nye må jo vises hvordan ting gjøres
og hvor ting er osv
nei da det ble slik : hei jeg heter,,,,,,,,,,, du skal hvere her på denne basen
også gikk hun og jeg ble igjenn alene med 10 unger ja ..... da ble det lego bygging og spill flere kom inn og sa hei men gikk fort ut igjen plutselig var det samling og rydde tid spising ble jeg satt alene på et rom med 4 barn hadde ikke sett barna før med en beskjed om at etter de har spist skal vi kle på å gå ut så gikk hun igjen
er det mulig tenkte jeg
det er jo ikke det at jeg ikke klarer for det gjør jeg men tenk om det var en som ikke klarer som prutselig bare blir overlatt til seeg selv alene med barna det er jo et stort ansvar .blæææææææææææ
nå er jeg super sliten og tenker mitt håper dagen imorgen blir bedere
chempe sliten og følte vel egentlig at jeg måtte klare meg selv til tider idag
jeg har jobbet lenge i bhg og veit at nye må jo vises hvordan ting gjøres
og hvor ting er osv
nei da det ble slik : hei jeg heter,,,,,,,,,,, du skal hvere her på denne basen
også gikk hun og jeg ble igjenn alene med 10 unger ja ..... da ble det lego bygging og spill flere kom inn og sa hei men gikk fort ut igjen plutselig var det samling og rydde tid spising ble jeg satt alene på et rom med 4 barn hadde ikke sett barna før med en beskjed om at etter de har spist skal vi kle på å gå ut så gikk hun igjen
er det mulig tenkte jeg
det er jo ikke det at jeg ikke klarer for det gjør jeg men tenk om det var en som ikke klarer som prutselig bare blir overlatt til seeg selv alene med barna det er jo et stort ansvar .blæææææææææææ
nå er jeg super sliten og tenker mitt håper dagen imorgen blir bedere