Første dag tilbake i jobb

PrøveLykken

Liker dette forumet
Idag er første dag jeg er tilbake i jobb etter å ha vært sykemeldt i 4 mnd, med kraftig svangerskapskvalme, mye oppkast og null energi.
Kvalmen og oppklasten er der enda, så blir spennende å se hvordan det blir på jobb :)
Jeg jobber i en klesbutikk for barn (barebarn) så har jo en del koselig klær og lite på til guttebassen i magen :)

masse lykke til :)

Lykke til... Bare ta vare på deg selv så det ikke blir verre igjen. Selv er jeg sykemeldt andre gangen, nå 50% pga kvalme, den blir ekstrem når jeg stresser... æven fast jeg ikke har ett "stressigt" jobb. Det beste er når jeg ligger i sofaen å gjør ingenting :)

Takk alle sammen!
Kan ikke si det gikk så bra.
Startet med at frokosten kom opp igjen, og deretter var det ikke snakk om en dritt av tilrettelegging. Har begynt å slite med bekken vondter, og stå og gå hele dagen er ikke noe særlig. Men sette seg ned i 2 minutter når det ikke var kunder kunne jeg bare glemme! Helt sykt..
I tillegg virka det ikke som om de ville ha meg der, for de sa jeg kunne bare sykemelde meg igjen.. Blir så såret

Hva i alle dager ??! Det var jo kjempe motiverende for å gidde å holde ut....? herre!

Hva i alle dager ??! Det var jo kjempe motiverende for å gidde å holde ut....? herre!
Nei, det er helt sykt! Jeg gikk som ei vaggende høy gravid kjærring når jeg kom hjem, fordi jeg hadde så vondt. Så i morgen skal jeg til Nav og fortelle akkurat hvordan jeg føler meg behandlet på jobb. Så får jeg se om de kan hjelpe meg. Følte meg ikke velkommen på jobben i det hele tatt

Sende dæ en klem! :-)Sånn skal ingen behandles!! Dem på jobben din burde skamme sæ!!

Makan til oppførsel! Dét er takken for at du vil prøve å gjøre en innsats?!

Nei, det er helt sykt! Jeg gikk som ei vaggende høy gravid kjærring når jeg kom hjem, fordi jeg hadde så vondt. Så i morgen skal jeg til Nav og fortelle akkurat hvordan jeg føler meg behandlet på jobb. Så får jeg se om de kan hjelpe meg. Følte meg ikke velkommen på jobben i det hele tatt
Synes jeg også du skal gjøre! Godt du tar tak i det! Heier på deg!!

Dette hørtest ikke noe kjekt ut ;( håper det ordner seg for deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp