Første dag som `ruger`

Piripip

Flørter med forumet
Av 5 befruktede egg, var det 4 som overlevde natta, så i går satt vi inn 1 egg og la 3 på frys :D
Så da har de 2 laaaaange ukene startet! bestemt meg for å ikke tenke så mye, det er jo kjempe lett o_O
Man blir jo ikke særlig minnet på det av Lutinus kjøret heller.... :eek:

Men glad vi i det hele tatt har kommet så langt, ingen selvfølge det...

Hilsen Piripip: 4 embryo`s mor :laughing014

Gratulere :) krysser fingrene for deg :)

Gratulere! Lykke til videre

Hehe gratulere med flott resultat :) Jeg er ruger på et selv, og har fem eskimoer i fryseren :) Jeg fikk ut 20 egg først, og min mor drømte den natten om de 20 nye barnebarna hun hadde på klinikken.. Virker som hun blir like rar som meg i denne perioden :P
Lykke til med rugingen!

Masse gratulerer! Så flott resultat med så mange i fryseren og da. Det er jo fantastisk med bonusforsøk:-) Lykke til!

Av 5 befruktede egg, var det 4 som overlevde natta, så i går satt vi inn 1 egg og la 3 på frys :D
Så da har de 2 laaaaange ukene startet! bestemt meg for å ikke tenke så mye, det er jo kjempe lett o_O

Har akkurat fått vite at 5 av våre også ble befruktet! (av 12), så nå blir det spennende å se hvor mange som overlever natta her... o_O
Er liksom så mye som kan gå galt i hvert ledd av prosessen, så blir helt tullerusk av å sitte og vente :schocked028
Hvis alt går etter planen, så er jeg også offisielt en ruger i morgen, sånn i halv tolv-tiden :love7

Gøy at vi er flere som ligger såpass likt i prosessen, så kan vi utveksle erfaringer :)

Lykke til i to altfor lange uker! :-)

Nå er jeg offisielt ruger jeg også!! :) Av våre 5 var det i likhet med dere 4 som delte seg perfekt. Har derfor også 3 på frys og ett i magen :love7
Når har du testdato? I uke 10 en gang? Jeg har fredag 8. mars :)
Håper dagene går fort fremover!!! Føler jeg aldri har vært så nær målet noen gang.. :dance008

Nå er jeg offisielt ruger jeg også!! :) Av våre 5 var det i likhet med dere 4 som delte seg perfekt. Har derfor også 3 på frys og ett i magen :love7
Når har du testdato? I uke 10 en gang? Jeg har fredag 8. mars :)
Håper dagene går fort fremover!!! Føler jeg aldri har vært så nær målet noen gang.. :dance008
Yohoooo! :blob6 Gratulerer!
Jeg satt inn 20/2, så da blir testdato onsdag 6/3... Phu!
Mange som skal teste uke 9 og 10 her :) Tenk om vi kunne fått til en positiv flow :D med mange positive tester! Tvi-tvi til alle sammen :) nå må vi bare få ukene til å gå...

Men tenk å være såå nær målet, ja.. :) (klype seg litt i armen..)

Lykke til med ruginga :)

Gratulerer som ruger!! Håper du får ruge i lang tid fremover :-)

Back
Topp