Første dag på jobb...

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
I går hadde jeg min første dag på jobb siden juni... da ble jeg sykemld frem til termin pga bekkenløsning og nå har jeg vært 100% sykemeldt siaden Aron døde.
Men i går var jeg da på første vakt på gamlejobben og jeg gruet meg enormt mye hele dagen. Jeg har jobbet der i 7 år så jeg kjenner alle ansatte og beboere veldig godt.
Når jeg kom inn døren så treff jeg på flere jeg ikke hadde møtt siden Aron døde og alle skulle komme å gi meg en klem og kondolere og prate med meg, jeg bare knakk helt sammen og stod å stortutet foran allesammen.... Det var ufattelig tøft å treffe dem igjen, men også godt når jeg klarte å hente meg litt inn igjen.
Jeg er nå 80% sykemeldt og skal på jobb på lørdag også og jeg håper det går bedre da, siden det er andre gangen....
Det er en tøff hverdag... Jeg ser så frem til å få våres lille mirakel og mer glede i huset <3
*Hjertesukk fra meg *

Uff ikke greit at alle minner deg på sorgen ved å gi trøst:) men godt å vite at alle bryr seg:) godt du har en liten en på vei som gleder seg til å møte verden:)

Flott at alle bryrseg da selv om de kan være tøfft for deg :( håper du får en grei dag på jobb på lørdag da :)

Ja, det er godt du har noe å glede deg til. Men det kan ikke være lett å minnet på tapet...

Takk søte jenter <3
Det er ikke det at dem minner meg på sorgen, for den er der hele tiden men jeg blir lei meg og rørt når jeg ser at andre bryr seg og tenker på oss og da kommer tårene....

Så heldig du er som har kollegaer som bryr seg om deg. Skjønner det er tøft, gråter bare du skriver om det jeg :)
Det går sikkert bedre på lørdag! <3

Back
Topp